Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:11:02 GMT

معلمان در مدارس استان سمنان امیدآفرینی کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۴۹۷۱

معلمان در مدارس استان سمنان امیدآفرینی کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر لزوم تقویت امید در جامعه گفت: معلمان باید در مدارس استان سمنان امیدآفرینی کنند. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد دستورانی در نشست هیئت اندیشه ورز 40 سالگی انقلاب در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اقدامات دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز و در شرایط کنونی همه برنامه‌ها در آموزش و پرورش باید در راستای تقویت امید در جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از امید عشق و ایمان به عنوان سه مؤلفه مهم برای حیات طیبه دانش‌آموزان و جامعه نام برد و افزود: دشمن به دنبال کشتن امید در جامعه است چرا که اگر امید در جامعه بمیرد عشق و ایمان نیز خواهد مرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به راه‌های امید افزایی در جامعه اضافه کرد: می‌توانیم با معرفی دستاوردهای انقلاب به امید آفرینی در جامعه کمک کنیم بنابراین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس استان سمنان بیش از پیش معرفی شود و جهت‌گیری برنامه‌ها نیز باید در این راستا باشد؛ چرا که هیچ خطایی بزرگتر از ناامیدی در جامعه نیست. بنابراین همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش باید در راستای تقویت عشق و امید و ایمان نسبت به انقلاب اسلامی باشد.

133 ساعت برنامه تلویزیونی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در شبکه سهند تولید می‌شودسردار نقدی: گرانی‌ها نتیجه بی‌توجهی به ارزش‌های انقلاب استلطفی: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید محدود به مناسبت‌ها شود

دستورانی امیدآفرینی را ضامن تداوم انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: باید دانش‌آموزان با خدمات ارزنده انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند این مهم می‌تواند در قالب بازی سرود و موسیقی‌های انقلابی بازدید از نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب مسابقات ورزشی و فعالیت‌های اردویی رقم بخورد.

وی با تأکید بر لزوم نقش‌آفرینی دانش‌آموزان و معلمان در برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز در موضوع انقلاب اسلامی و تداوم آن همه ما باید ید واحده باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه فعالیت‌هایی که در راستای گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش انجام می‌شود باید در کف مدارس مشاهده شود به نقش معلمان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: معلمان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان مبارزه با رژیم ستم‌شاهی پیام‌های ارزشمند امام خمینی (ره) را در کلاس‌های درس ترجمه و تفسیر کرده‌اند و باران اندیشه‌های امام خمینی(ره) توسط معلمان در کلاس‌های درس شروع به باریدن کرد.

وی نقش‌آفرینی فرهنگیان را در دفاع مقدس و دوران پس از آن کم‌‌نظیر خواند و خاطرنشان کرد: امروز نیز با کمال افتخار باید بگوییم که با رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تحریم ها، تهدیدها و تحقیرها دشمنان جلودار حرکت توفنده انقلاب اسلامی نشده است.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل صفری ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته بزرگداشت مقام معلم، یک هزار معلم در مدارس استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، ابراز داشت: تلاش شد تا دانش آموزان در این مهم نقش محوری داشته و خودشان پیش‌قدم در تکریم مقام معلم شوند.

وی ضمن بیان اینکه به دنبال اعتلای فرهنگ عمومی تمرین منزلت معلم در جامعه هستیم، افزود: معتقدیم با شناخت شأن و احترام معلم آن جامعه به پیشرفت و ترقی خواهد رسید.

رئیس انجمن اولیا و مربیان استان سمنان ضمن بیان اینکه با تکریم مقام معلم دروازه‌های پیشرفت به روی جامعه گشوده خواهد شد، ابراز داشت: هفته معلم فرصتی که مسئولیت جامعه نسبت به معلمان را یادآوری کنیم.

صفری ضمن بیان اینکه تکریم معلم باید به یک فرهنگ همگانی تبدیل شود، تصریح کرد: تکریم معلمان در مدارس باعث انتقال این فرهنگ به خانواده به عنوان جامعه کوچک‌تر و سپس از آنجا به کل جامعه تسری پیدا کند.

وی ضمن بیان اینکه شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس در شهرها، بخش‌ها و روستاها فعال هستند، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای تجلیل مقام معلم از سوی این شوراها در دست اقدام است.

کد خبر 6088524

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود