Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@04:01:03 GMT

۱۱ روستای آذربایجان غربی از نعمت برق محروم هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۵۰۶۹

۱۱ روستای آذربایجان غربی از نعمت برق محروم هستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اکبر حسن بکلو با بیان اینکه امسال با وجود مشکلات مالی برق رسانی به روستاهای استان تداوم دارد اظهارداشت: این ۱۱ روستای بالای ۱۰ خانوار تا پایان سال برق دار می شوند.

وی با تاکید بر اینکه اساسی‌ترین برنامه شرکت، تامین برق مشترکین جدید است عنوان کرد: هم اکنون دو هزار و ۸۱۳ روستای استان از تعمت برق بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن بکلو با بیان اینکه درحوزه پیمانکاری، رسمی و شرکتی تاخیری در پرداخت حقوق پرسنل وجود ندارد عنوان کرد: وظیفه تامین برق در داخل محدوده معابر قانونی روستا و شهر بر عهده شرکت توزیع نیروی برق استان است

وی با اشاره به اینکه این شرکت برای خارج از محدوده وظیفه‌ای ندارد خاطرنشان کرد: اگر تامین اعتبار شود حاضریم به عنوان مجری جهت تامین روشنایی جاده‌ها وارد شویم.

حسن بکلو در خصوص مصرف برق در استان افزود: در میان مشترکین شرکت توزیع نیروی برق در سال۹۷، بیشترین سهم مصرف در بخش خانگی وکمترین سهم مصرف در بخش عمومی اداری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: در این راستا امسال ۳۹ درصد سهم مصرف در بخش خانگی، ۲۵ درصد در بخش کشاورزی، ۱۷ درصد در بخش صنعتی، ۸.۲ درصد در بخش تجاری یا سایر مصارف و ۸ درصد در بخش عمومی اداری در میان مشترکین برق شرکت و همچنین حدود ۲ درصد در بخش روشنایی معابر شهری و روستایی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،"بابک علیزاده" گفت: طی سال گذشته، ۱۹۶۶ مورد درخواست بازرسی کالا و عودت کالای مازاد داشتیم که ۱۹۴۹ مورد آن انجام شد.   وی در ادامه با اشاره به ۳۴۵ مورد تست مقاومت و نشتی انجام گرفته طی سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۰ مورد بود که مقایسه آمار نشان می‌دهد همکاران ما طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳ درصد، تست مقاومت و نشتی بیشتری را انجام دادند.   رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به اینکه تعداد نشتی‌های زیرزمینی مکشوفه طی سال قبل چه تعداد بوده است؟، گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۴۵ مورد نشتی زیرزمینی در سال قبل کشف شد که البته در قیاس با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.   علیزاده، متراژ شبکه تست نشت‌یابی در سال گذشته را ۵۱ هزار و ۵۳۵ کیلومتر اعلام کرد.   وی همچنین به بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال قبل ۴۴۲ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ استان انجام شد تا از هرگونه مشکلی در آنها پیشگیری شود

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است