Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال رویداد۲۴ که عضویت اسرائیل در FATF چه تاثیری بر نشست ۱۷ فوریه برای تعیین تکلیف ایران خواهد داشت و اینکه آیا وزارت خارجه این ملاحظات را به گوش سایر ارگان‌هایی که مسئولیت تصویب لوایح قانونی مرتبط با عضویت در اف ای تی اف دارند را رسانده یا خیر؟ گفت: وزارت خارجه کارش این است که تحلیل خود را در اختیار ارگان‌ها قرار می‌دهد و این بستگی به نهاد‌های قانونگذار دارد که چه تصمیمی اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قاسمی گفته است که وزارت خارجه تلاش‌های خود انجام داده و بحث حضور اسرائیل در این گروه با توجه به ماهیت این رژیم که همواره از هر بهانه‌ای برای تحریف چهره ایران استفاده می‌کند تاثیر ندارد. آنها سیاست‌های مخرب خود علیه ایران را ادامه می‌دهند، ما نیز راه خود را دنبال می‌کنیم و امیدوارم به راهکار‌هایی برسیم تا منافع ایران تامین شود.   سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با شناختی که از همه ارگان‌های ایران داریم فکر می‌کنم با وجود همه مباحث کارشناسی باید به سمتی برویم که منافع مردم را تامین کنیم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزارت خارجه بهرام قاسمی عضویت اسرائیل درFATF سخنگوی امور خارجه سخنگوی امور خارجه منع تامین مالی تروریسم مقابله با پولشویی سخنگوی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین

به گزارش خبرگزاری آناتولی، اتحادیه عرب روز چهارشنبه برای بررسی حمله مرگبار رژیم صهیونیستی به نوار غزه جلسه اضطراری برگزار خواهد کرد.

مهند الاکلوک، نماینده فلسطینی اتحادیه عرب در بیانیه‌ای گفت: «این نشست در خصوص نسل‌کشی اسرائیل، کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه و وتوی آمریکا علیه درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل برگزار می‌شود».

به گفته آژانس دفاع مدنی غزه، پس از عقب نشینی ارتش اسرائیل از منطقه پس از یک حمله زمینی ۴ ماهه، حداقل ۲۸۳ جسد از یک گور دسته جمعی در بیمارستان ناصر در شهر جنوبی خان یونس پیدا شد.

هفته گذشته آمریکا پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را در شورای امنیت سازمان ملل وتو کرد.

فلسطین نشست روز چهارشنبه را برای گفتگو درباره حملات اسرائیل در غزه و کرانه باختری اشغالی درخواست کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد