Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، نشست مسئولان خیریه بیت‌الاحزان شعبه ممسنی، صندوق مهر فاطمةالزهرا(س) و رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ممسنی برگزار شد.
در ابتدای این دیدار جمشید انصاری، فرمانده سپاه نورآباد ممسنی و مسئول بیت‌الاحزان این شهرستان گفت: مجموعه شعب بیت‌الاحزان در سطح شهرستان با حمایت‌های مردمی طی سال‌های گذشته خدمات گوناگونی برای عموم مردم ممسنی به‌ویژه محرومین و نیازمندان ارائه کرده‌اند که بارها مورد تقدیر علما و بزرگان هم قرار گرفته است و حرکت‌های خیرخواهانه اعضای این مؤسسات باعث شده تا کارهای گسترده‌ای در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بیت‌الاحزان شهرستان ممسنی در این دیدار خواستار همکاری مسئولان مؤسسات خیریه در تبلیغ امور و برنامه‌های یکدیگر شد و گفت: امیدوارم تفاهمی صورت گیرد تا در مجامع، همایش‌ها و جلسات یکدیگر بتوانیم حضور داشته باشیم و امورات و برنامه‌های خیرخواهانه مؤسسات را معرفی كنیم تا خیرین علاقه‌مند بتوانند در زمینه‌های مختلف کمک‌رسان باشند و کمک به تبلیغ مؤسسات یکدیگر را به عنوان اولویت کاری خود قرار دهیم.
غفار آزمون، رئیس مجمع خیرین سلامت این شهرستان نیز با بیان اهمیت کار قرآنی گفت: ما نیز آمادگی همکاری در این زمینه داریم و امیدواریم در مجالس و محافل مؤسسه بیت‌الاحزان فرصتی برای تبلیغ مجمع خیرین سلامت به ما داده شود و ما نیز آمادگی همکاری با مؤسسه بیت‌الاحزان را داریم و اگر بین خانواده قرآن‌آموزان کسی دچار بیماری است و توان پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند و به معنای واقعی نیازمند باشند از آن خانواده حمایت خواهیم کرد.
دهقان، رئیس صندوق مهر فاطمه(س) نیز گفت: مؤسسه خیریه بیت‌الاحزان ممسنی از مؤسسات قدیمی در امور خیریه و پرورش نیروهای قرآنی به حساب می‌آید و پیشنهاد می‌کنم بحث احداث ساختمان مرکزی مؤسسه را شروع کنند و مطمئنا مردم و نخبگان و بزرگان ممسنی در این راه کمک‌رسان خواهند بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مؤسسه بيت الاحزان مجمع خيرين سلامت شهرستان ممسني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بر این است که به تولید و اشتغال کشور کمک کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین کارگروه اندیشه‌ورز تحقق شعار سال با حضور اساتید و صاحب نظران مطرح دانشگاه و مدیران و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار، بنیاد ملی نخبگان، بانک مرکزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت، سازمان بورس، سازمان امور مالیاتی، اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف و سایر نهادها و دستگاه‌ها به میزبانی اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت برگزار شد.

ابوالفضل نصیری مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین کارگروه هیأت اندیشه‌ورز که با حضور اساتید مطرح دانشگاه، نهادها و دستگاه‌های ذی ربط در حوزه کسب و کار و تولید برگزار شد، گفت: در پی اعلام شعار سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام معظم رهبری، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بخشنامه‌ای در ۸ بند جهت ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت بیشتر مردم در جهش تولید در حوزه‌های مختلف ثبتی صادر کرد که ۴ مورد آن مربوط به اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری است.

وی افزود: بر این اساس ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز به منظور تحقق شعار سال و هم اندیشی و ارائه راهکارهای مؤثر جهت حمایت‌های حقوقی و ثبتی از شرکت‌های تولیدی در حوزه ثبت شرکت‌ها در سال جدید آغاز به کار کرد.

مدیر کل ثبت شرکت‌ها عنوان کرد: در این نشست مقرر شد پیشنهادات مطرح شده در کارگروه‌های علمی با حضور اساتید و صاحب نظران مطرح دانشگاه و مدیران و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار، بنیاد ملی نخبگان، بانک مرکزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت، سازمان بورس، سازمان امور مالیاتی، اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف و سایر نهادها و دستگاه‌ها بررسی و جهت اجرا به رئیس سازمان ثبت ارائه شود.

نصیری گفت: سال گذشته در ۸ نشست کارگروه ستاد رفع موانع تولید، مصوبات خوبی صادر و عملی شد که در سال جاری نیز تلاش بر این است که فراتر از برنامه جلو رفته و به تولید و اشتغال کشور خود کمک کنیم.

فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با هدف تسهیل در تسریع حضور مردمی، ایجاد بخش حمایت‌های حقوقی و توجیهی برای تشکل‌های مردمی، رونمایی از سامانه جامع ثبت شرکت‌ها، حذف کاغذ و دفاتر، الکترونیکی شدن درخواست‌ها از ابتدای خردادماه، دیدار مستقیم با مردم به طور روزانه در این اداره کل و واحدهای ثبتی، ایجاد درگاه اختصاصی ارائه نظرات و پیشنهادات مردمی، حمایت‌های حقوقی ثبتی جهت سرمایه گذاری داخلی و خارجی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای حل واحدهای تولیدی، از مواردی بود که پس از جمع بندی نهایی برای طرح کلی اجرایی در راستای تحقق شعار سال به رئیس سازمان ثبت گزارش می‌شود.

کد خبر 6080159

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • آمادگی شهرستان‌های بافق و بهاباد برای مدیریت سیلاب
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • تلاش بر این است که به تولید و اشتغال کشور کمک کنیم
  • تاکید ایران بر آمادگی دفاعی در جهت صیانت از منافع