Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در مراسمی از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی گیلان که خدمات و تلاش های ارزنده ای در امر تحقیق و پژوهش داشتند با اهدای لوح سپاس و هدایا قدردانی شده است.

ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان درآیین گرامیداشت هفته پژوهش گفت: پژوهش بستر ساز توسعه ورشد کشور است و همه دانشجویان و مسئولان باید در زمینه رشد پژوهشی بیش از پیش اهتمام ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، از این پس پایان نامه‌های دانشجویان در سامانه پایش آزاد دانشگاه ثبت خواهد شد، افزود: بنا داریم ۱۰ موضوع پژوهشی مهم استان از جمله محیط زیست، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی که نیاز به تحقیق و پژوهش بیشتری دارد به عنوان موضوعات پایان نامه به دانشجویان ارائه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: پژوهش بر مبنای تحقیق میدانی، محور توسعه است.

در ادامه این مراسم، همچنین، حسین شیخ الاسلام معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز با بیان اینکه مهمترین دستاورد ۴۰ ساله انقلاب استقلال و مقاومت بوده است گفت: باید پژوهشگران در طرح‌های پژوهشی خود عزت، سربلندی و استقلال کشور را حتما لحاظ کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و استکبار افزود: مقاومت، بصیرت و ایستادگی رمز موفقیت و استقلال کشور بوده و خواهد بود، بنابراین پژوهشگران باید این موضوعات را سرلوحه فعالیت تحقیقی-پژوهشی خود قرار دهند.

معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: به برکت این انقلاب و مقاومت، بیداری اسلامی در جهان نمایان شده است و مقاومت کشور‌های عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، یمن و فلسطین علیه ظلم و استکبار برگرفته از انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین در آیین گرامیداشت تجلیل از پژوهشگران برتر، داود ثمری، مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی کشور و دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری این دانشگاه گفت: ۴۰ پژوهش مهم کشور با عنوان ابر چالش امسال برای پایان نامه‌های دانشجویان در مقاطع مختلف آموزشی در نظر گرفته شده است که هم اکنون ۱۰ موضوع از این موضوعات در سامانه پایش آزاد دانشگاه بارگزاری شده است.

وی افزود: از این پس دانشجویان می‌توانند از طریق رایانه با استاد راهنمای خود در سطح کشور به صورت اینترنتی برای پیشبرد اهداف تحقیق و پژوهش با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۳۸ درصد از دانشجویان دانشگاه‌های کشور در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند که سالانه ۱۰۰ هزار پایان نامه آماده دفاع از سوی دانشجویان ارائه می‌شود.

داود ثمری افزود: برای کمک به پژوهشگران و شتاب در امر پژوهش، به طرح‌های پژوهشی مهم که قابلیت فروش داشته باشد تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد کم از طریق صندوق دانشگاه و یا بانک‌های عامل پرداخت خواهد شد.

در پایان این مراسم همچنین از ۱۱ عنوان کتاب انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با موضوعات کشاورزِی، علوم انسانی، علوم پزشکی، علوم پایه و فنی و مهندسی رونمایی شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از ۱۰ پژوهشگر برتر گیلانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پژوهش دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز