Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین جمال ایزدی،  بیان کرد: دومین دوره آموزشی "سبک زندگی اسلامی" با هدف تعالی و رشد خانواده با عنوان "زندگی به رنگ خدا" در ۱۶ بقعه متبرکه استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین ایزدی، بیان داشت: این دوره در بقاع متبرکه امامزاده سید طاهر (ع) بردسکن، امامزادگان یاسر و ناصر علیهما السلام طرقبه، امامزاده عبدالله (ع) چناران، امامزاده سید حمزه (ع) و امامزاده سیدمرتضی (ع) کاشمر، امامزاده ابراهیم (ع) و امامزاده سلطان محمدعابد (ع) کاخک گناباد، بقعه متبرکه بی بی حسینیه (س) تربت حیدریه، امامزادگان تبادکان (ع) و امامزاده غیاث الدین محمد (ع) و امامزاده یحیی (ع) روستای میامی مشهد، تکیه ابوالفضلی و بقعه متبرکه بی بی شطیطه (س) نیشابور، امامزاده شعیب (ع) سبزوار، امامزاده ابراهیم (ع) و آرامگاه آقا نجفی (ره) قوچان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این دوره در ۴۰ ساعت آموزشی برگزار می‌شود، افزود: ۱۶ کلاس ویژه برادران و ۳۹ کلاس ویژه خواهران با حضور ۵۳ مربی برگزار خواهد شد.
وی افزود: ۱۲ مربی برادر و ۴۱ مربی خواهر برای برپایی کلاس‌های این دوره در رشته‌های مهارت‌های فردی، خانواده و ازدواج و تربیت فرزند آموزش دیده اند.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان رضوی، گفت: این دوره از ابتدای دی ماه در بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان رضوی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۰۰ نفر از این طرح بهره‌مند شدند، گفت: اولین دوره این طرح در ۹ بقعه متبرکه با حضور ۲۱ مربی در سال ۹۶ اجرا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی

حسن سالاری گفت: نقشه راه این فضای سیار فرهنگی برای ۱۰ روستای "چهاربرجی، پساوه، ارزنچه علیا، پلبند، بهلول آباد، استای، سوران، خیرآباد، فرزنه و محسن آباد " ترسیم شده است.

وی اظهار کرد: برای راه اندازی این کتابخانه افزون بر سه میلیارد ریال هزینه شده که ۵۰ درصد آن از محل سهم نیم درصد شهرداری‌های این شهرستان، ۲۵ درصد آن از سوی خیرین و ۲۵ درصد دیگر آن از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اهداء کتاب پرداخت شده است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ادامه داد: در زمان حاضر دومین کتابخانه سیار این خطه مرزی ۳۳۰ نفر عضو فعال دارد که از ۲ هزار و ۵۰ جلد کتاب موجود در آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مخزن این کتابخانه ظرفیت هزار جلد کتاب را دارد، گفت: ۸۰ درصد کتاب‌های موجود در این فضا به بخش کودک و نوجوان اختصاص دارد.

سالاری با بیان اینکه اولین کتابخانه سیار شهرستان تایباد در دهه فجر سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید، افزود: اولین کتابخانه سیار این شهرستان با ۴۰۰ جلد کتاب ۲ هزار نفر عضو فعال دارد که به علاقمندان کتاب و کتابخوانی در هشت روستای این منطقه خدمات فرهنگی ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: در مجموع کتابخانه‌های سیار تایباد، ۸۰ درصد جمعیت روستایی این شهرستان را پوشش می‌دهد.

شهرستان تایباد هشت کتابخانه نهادی، مشارکتی، سیار و روستایی با هشت هزار و ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان