Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز دیپلماسی وزارت خارجه در واکنش به سوءاستفاده نماینده پارلمان کانادا از یک خانم ایرانی برای حمایت از اعمال تحریم علیه ایران گفت: نماینده پارلمان چهره شناخته شده‌ای است و همواره برای ایجاد مانع و مشکل و فضای منفی روانی علیه ایران از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو بهرام قاسمی رییس مرکز دیپلماسی وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو در خصوص حضور یک زن ایرانی در کنفرانس مطبوعاتی پارلمان کانادا و درخواست اعمال تحریم‌ها علیه ایران و اینکه واکنش وزارت خارجه به سوءاستفاده نماینده پارلمان کانادا برای اعمال تحریم‌های ضد ایرانی چیست گفت: آن نماینده پالمان کانادا چهره شناخته شده‌ای است و با برخی گروه‌های تروریستی ایرانی و ضد ایرانی در سالیان گذشته در تماس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این نماینده پارلمان کانادا از هر اقدامی برای ایجاد مانع، مشکل و فضای منفی روانی علیه ایرانیان و دولت ایران دریغ نکرده است و این اقدام نیز در ادامه رفتار‌های ناشایست این نماینده پارلمان و فرد دیگری که نماینده سابق پارلمان کانادا بوده است، تلقی می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه هر کسی و با هر نامی به ویژه اگر کسی ادعای ایرانی بودن دارد نشانه زبانی اوست که خواهان تحریم مردم کشور و در فشار قراردادن آن‌ها توسط ایالات متحده باشد گفت: چنین فردی قطعا نه ایرانی است و نه دارای وجدان است و نه حتی می‌توان او را یک انسان طبیعی و نورمال تلقی کرد.

سخنگو وزارت امور خارجه تصریح کرد: هیچ ایرانی وطن پرستی از هر قوم و گرایش و تفکری که باشد نزد بیگانگان برای ایجاد آزار هموطنان خود تلاش نمی‌کند و این رفتار از سمت هر کس که باشد محکوم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده پارلمان کانادا اعمال تحریم علیه مردم سوءاستفاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) با حضور رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی آغاز شد.

این خبر تکمیل می شود ...

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه