Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@21:52:08 GMT

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فارس آغاز به كار كرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۵۲۷۵

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فارس آغاز به كار كرد

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی استان فارس امروز، 26 آذرماه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مدیران ارشد استان در شیراز افتتاح شد.
در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی در بخش‌های مختلف دانشگاهی، اجرایی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به نمایش گذاشته شده است و معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی فارس نیز در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.
سید آیت‌الله رزمجو، مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه‌ها در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در سطح استان از 24 تا 30 آذر با شعار «پژوهش هدفمند، ارزش آفرین در خدمت تولید ملی» اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه مهمترین رویداد هفته پژوهش در استان فارس نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان است، گفت: دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.
مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه‌ها با اشاره به وجود حدود هفتاد غرفه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی امسال، گفت: روز سه شنبه 26 آذرماه نیز طی مراسمی از ۴۵ پژوهشگر برگزیده استان فارس قدردانی و تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي دستاوردهاي پژوهشي نمايشگاه هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم)
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان