Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@11:45:26 GMT

انتقاد فواد بابان از مجری20:30/رد پیشنهادBBCوVOA

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۵۲۹۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فواد بابان گوینده پیشکسوت خبر ضمن انتقاد به رویه‌ای که بی‌طرفی گویندگان خبر را به چالش می‌کشد، از مجری بخش خبری بیست و سی انتقاد کرد و از پیشنهادات شبکه‌های بی بی سی و صدای آمریکا به گویندگان خبر صداوسیما سخن به میان آمد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: فواد بابان مجری تلویزیون اخبار ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بین المللی از قطعنامه شورای امنیت و انتقاد دوباره صهیونیست‌ها

گرچه تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره استقرار آتش بس در غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به این باریکه خبری امیدوار کننده محسوب می‌شود، اما چگونگی پایبندی رژیم صهیونیستی به این قطعنامه عامل اصلی نگرانی‌های بین المللی است. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه عربستان سعودی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با استقبال از قطعنامه شورای امنیت نوشت: پادشاهی سعودی از قطعنامه شورای امنیت برای استقرار آتش بس در غزه در ماه مبارک رمضان استقبال کرده و بر این باور است این امر باید به یک آتش بس دائمی و آزادی اسرا منجر شود. 

تدروس ادهانوم، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت نیز در پیامی اعلام کرد: ما خواهان اجرای قطعنامه جدید شورای امنیت در غزه هستیم که طی آن آتش بس در این باریکه برقرار و کمک‌های بشردوستانه میان فلسطینیان توزیع شود. 

اورسلا فن در لاین، رئیس کمیسیون اروپا هم با تقدیر از تلاش‌های ۱۰ عضو شورای امنیت در تهیه پیش نویس قطعنامه جدید، از حیاتی بودن حفاظت از جان غیرنظامیان فلسطینی و ضرورت اجرایی شدن قطعنامه فعلی سخن گفت.

با این حال، نمایندگی رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به مانند همیشه از این نهاد به دلیل تصویب قطعنامه‌ای که خواستار استقرار آتش بس در غزه می‌شود، انتقاد کرد. 

گیلعاد اردان، نماینده این رژیم در این باره مدعی شد: این قطعنامه موفق نشد استقرار آتش بس را مشروط به آزادی اسرای اسراییلی در بند حماس کند. این مسئله باعث تضعیف تلاش‌ها برای آزادی گروگان‌های ما می‌شود. اکنون تروریست‌های حماس امیدوار شده اند که بدون آزادی اسرا می‌توانند انتظار یک آتش بس را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رامین رضاییان: دست و پای‌مان در زمین ترکمنستان خونی شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • انتقاد تند مجری تلویزیون از رفتارهای ناعادلانه روی آنتن زنده
  • انتقاد تند چیلاورت از وینیسیوس: بچه‌ننه نباش، فوتبال برای مردها است
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • انتقاد رشیدی کوچی از نمایندگان درباره ماجرای صدیقی
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!
  • استقبال بین المللی از قطعنامه شورای امنیت و انتقاد دوباره صهیونیست‌ها