Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه دی پرسه، «متئو سالوینی» معاون نخست وزیر و وزیرکشور ایتالیا با حضور در یک نشست خبری درباره بودجه جدید این کشور سخن گفت. 

وزیر کشور ایتالیا با اشاره به تذکرات اخیر کمیسیون اروپا درباره بودجه ۲۰۱۹ این کشور اظهار داشت: پس از مخالفت های کمیسیون اروپا با مفادی از بودجه سال ۲۰۱۹ ایتالیا کارگروهی برای اصلاح تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه کارگروه اصلاح بودجه ۲۰۱۹ زیر نظر مستقیم دولت فعالیت داشته، خاطر نشان کرد: دولت ساعت های زیادی را برای اصلاح موارد خواسته شده از سوی کمیسیون اروپا صرف کرده که امیدواریم با ارائه آن به کمیسیون اروپا نظر آنها تامین شود. 

وزیر کشور ایتالیا همچنین گفت: قبل از آنکه بودجه را به کمیسیون اروپا اراده دهیم پارلمان ایتالیا باید آن را به تصویب رسانده و دولت آن را امضا کند.

گفتنی است اتحادیه اروپا اهداف بودجه‌ای رم را بسیار خوشبینانه ارزیابی کرده بود. ایتالیا برای سال ۲۰۱۹ رشد اقتصادی ۱.۵ درصدی و کسری بودجه ۲.۴ درصدی را پیش بینی کرده که اتحادیه اروپا خواستار بازبینی آن شده بود.

کد خبر 4487497 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ایتالیا کمیسیون اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هیأت دولت در جلسه امروز مصوب کرد که عوارض صادرات خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند ۱۴۰۲ عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اولین هفته کاری دولت یک مصوبه خوب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور به تصویب رسید و طبق تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳، دولت ۲ ماه فرصت داشت برای عوارض صادرات موارد خام و نیمه‌خام اعلام نظر کند.

وی ادامه داد: هیأت دولت مصوب کرد، عوارض صادرات خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند ۱۴۰۲ عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

وزیر اقتصاد یادآورشد: در بودجه ۱۴۰۳ نسبت به بودجه سال گذشته، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی وجود داشت و چون سیاست حمایت از تولید ایجاب می‌کند که تخفیفات بیشتری در این زمینه داشته باشیم، باید از طرق دیگری مثل انتشار اوراق عمل کنیم که نیازی به افزایش مالیات وجود نداشته باشد.

تکمیل می‌شود…

کد خبر 739643

دیگر خبرها

  • تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی
  • اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کند
  • انفجار در کسری بودجه و بدهی عمومی فرانسه 
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • اعتبار فرانسه زیر اهرم فشار کسری بودجه بالا
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
  • عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد