Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برگزاری مسابقات میانداری و رقابت‌های ۱۲گانه انفرادی و هنر مرشدی در بوشهر نفرات انتخابی هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت شدند. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رقابت‌های 12گانه انفرادی میانداری و هنر مرشدی قهرمانی کشور در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان با حضور 17 استان در قالب 160 ورزشکار، مربی و مرشد به مدت دو روز در سالن فجر بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات که ظهر امروز به پایان رسید نفرات انتخابی هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مسابقات میانداری و رقابت‌های 12گانه انفرادی و هنر مرشدی در رده سنی متولدان 1373 تا 1378 در اوزان مختلف در سالن 2000 نفری فجر مجموعه ورزشی شهید بهشتی استان بوشهر گنجینه خلیج فارس برگزار شد.

 در این رقابت‌ها که در آستانه گرامیداشت چهلمین سال پایداری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ورزشکارانی از استانهای اصفهان، مازندران، فارس، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، خراسان رضوی، کرمانشاه، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، تهران، سیستان و بلوچستان، مرکزی، گلستان، سمنان و البرز  شرکت داشتند.

مسابقات میانداری زورخانه‌ای کشور در بوشهر آغاز شد استان بوشهر قطب فوتبال ساحلی کشور است مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در بوشهر آغاز شد

در رشته میانداری انفرادی بزرگسالان  وزن 90- کیلوگرم،  علی جلیجو از استان البرز، وزن 90+ کیلوگرم، محسن گلستانی‌زاده از استان خراسان رضوی در رشته میانداری انفرادی امید وزن 90- کیلوگرم،  رضا آب باریکی از استان البرز، وزن 90+ کیلوگرم مرتضی گلرخ از استان خراسان رضوی، در رشته میانداری انفرادی جوانان وزن 80- کیلوگرم امیرحسین کاردان مقدم از استان خراسان جنوبی و در وزن 80+ کیلوگرم امیرحسین ابراهیم پور از استان مازندران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته مرشدی بزرگسالان ابوالفضل فکور از استان خراسان رضوی، رشته مرشدی امید، محمدحسن شاهمیر از استان آذربایجان شرقی و در رشته مرشدی جوانان علیرضا جوکار از از استان فارس عنوان نخست از آن خود کردند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی