Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@09:48:31 GMT

ازدواج ساده دختر روحانی در سکوت خبری

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۵۴۵۹

محمد مهاجری، روزنامه‎نگار، در یادداشتی تلگرامی از مراسم ازدواج دختر حسن روحانی خبر داد.

وی نوشت: چندماه قبل مراسم ازدواج دختر آقای روحانی برگزار شد. مراسم آنقدر بی سروصدا بود که بسیاری از مسئولین و حتی دولتی ها تا مدتی از آن بی خبر بودند. مراسم در نهایت سادگی، یک روز عصر و به صرف میوه و شیرینی و با حضور عده کم شماری از بستگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی بزرگان به آقای روحانی پیشنهاد کردند خبر این ازدواج ساده را منتشر کند، چون باعث امیدواری مردم می شود، اما رئیس جمهور ترجیح داد موضوع در بی خبری تمام شود. خبر را محالفان رئیس جمهور هم داشتند اما دم برنیاوردند. موافقان او هم سکوت پیشه کردند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی

به گزارش تابناک به نقل از مهر، فرمانده انتظامی ایذه گفت: بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی این شهرستان، ۱۳ نفر مجروح شدند.

سرهنگ رمضان گوروئی اظهار کرد: شب گذشته در جشن عروسی که در ایذه برگزار شد، یکی از حاضران با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان مرخص شدند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضائی فرد تیرانداز و برگزار کنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده، تالار عروسی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان کرد: با افرادی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رمضان در خوزستان از پهن شدن سفره های افطار تا برگزاری «گرگیعان»
  • مراسم تحویل سال در گلزارهای شهدای خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور
  • تغییر ۲ رئیس اداره کاشان در سکوت خبری
  • ماجرای عجیب گم شدن نازگل/ درخواست خانواده دختر گمشده از رئیس قوه قضائیه
  • ۷۵ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در استان مرکزی تشکیل شد
  • قرعه ساده سپاهان و قرعه سخت ذوب‌آهن
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد