Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت کنگره ملی دو هزار شهید استان برگزار شد که در بخش آقایان پس از رقابت 12 تیم در سالن ورزشی حجاب، تیم علوم پزشکی بیرجند قهرمان شد و تیم های آموزش و پرورش و آتش نشانی و خدمات ایمنی  در سکوهای بعدی ایستادند.

همچنین در رقابت های والیبال خواهران که با حضور 9 تیم برگزار شد، پس از انجام 16 دیدار تیم والیبال آموزش و پرورش قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان استان در مراسم اختتامیه این مسابقات، از بازسازی و بهسازی سالن ورزشی حجاب و اختصاص آن به هیات والیبال خبر داد.

ملکی رئیس هیات والیبال استان هم گفت: برای اولین بار مسابقات لیگ دسه دوم والیبال خراسان جنوبی به میزبانی قاین برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان جنوبی والیبال قهرمانی علوم پزشکی دستگاههای اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا ۶ خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

اسامی تیم مردان:
محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:
مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی
سرمربی: سونگ چیل هونگ
مربی ریکرو: مهسا بدخشان
سرپرست: مهدی خالقی

کد خبر 6081919

دیگر خبرها

  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • پایان مسابقات والیبال جام رمضان در شاهرود
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان