Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ ​­­ محمد رسول محمدیان با اعلام این خبر افزود: در سال ۹۷ بر مبنای اطلاعات سامانه بهین یاب، ۲۶۳ طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد شناسایی شده و چنانچه اهتمام لازم ازسوی دیگر دستگاه‌های همکار نظیر نظام بانکی صورت پذیرد به بهره برداری رسیدن این طرح‌ها تا پایان سال جاری قابل اجرا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی­ با اشاره به عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال‌های ۹۵ و ۹۶ گفت: در دو سال گذشته استان تهران بهترین عملکرد را در حوزه اتمام طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در میان سایر استان‌های کشور داشته است؛ به طوری که در این سال‌ها از هدف گذاری‌ها عبور کرده و طرح‌های نیمه تمامی که به بهره برداری رسیده بودند، بیش از تعداد هدف گذاری‌ها بود و البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که غالب این طرح‌ها از محل آورده سرمایه گذاران به بهره برداری رسیده است.

محمدیان­ افزود: از ابتدای سال جاری به دلیل شرایط اقتصادی و بازگشت تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران، در پیشرفت طرح‌های نیمه تمام نسبت به سال‌های گذشته کمی با کندی مواجه هستیم، اما هم اکنون و با ثبات شرایط اقتصادی بسته به ماه‌های ابتدای سال، فرآیند اتمام طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد شتاب گرفته است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار امیدواری کرد: پیش بینی می‌کنیم که این کسری زمانی جبران شود و تا پایان سال جاری رشد خوبی در اتمام طرح‌های نیمه تمام صنعتی داشته باشیم.

محمدیان با گله از عملکرد سیستم بانکی تصریح کرد: از سال‌های گذشته تا کنون در حوزه تامین اعتبارات خصوصا برای طرح‌های نیمه تمام از محل منابع بانکی، با کمترین حمایت از سوی بانک‌ها مواجه بوده ایم؛ به طوری که در این سال‌ها کمتر از ۵ درصد از طرح‌های واحد‌های صنعتی دردست اجرا توانسته اند از منابع بانکی برای اتمام طرح‌های خود استفاده کنند.

وی­ تاکید کرد: عدم همکاری و تعیین ضوابط دشوار ارایه تسهیلات از سوی بانک ها، منجر به بی رقبتی سرمایه گذاران نسبت به دریافت تسهیلات تولید شده است و ادامه این روند باعث کاهش رشد پیشرفت فیزیکی طرح‌های نیمه تمام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طرح نیمه تمام صنعتی استان تهران تکمیل سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، بهرام دلفان اظهار کرد: بیمارستان نیایش سال ۹۲ تحویل مسکن و شهرسازی و مصوبه اولین سفر احمدی‌نژاد به لرستان تحت عنوان بیمارستان جایگزین شهدای عشایر بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این بیمارستان به نام نیایش تغییر یافته که امیدواریم همین اسم بماند، افزود: بیمارستان شهدای عشایر به قوت خود باقی خواهد ماند و ردیف و اعتبار جداگانه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: این پروژه سال ۹۵ به خاتم‌الانبیا واگذار شده که ۶ و نیم الی ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دلفان بیان کرد: از سال ۹۵ تا دولت جدید یعنی ۱۴۰۰، ۲۵ درصد پیشرفت داشته که ۵۱۵ تخت بوده و ۴۹۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیک دارد که بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و به ۶۱۱ تختخوابی ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه به یک ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد و یکی از بزرگترین بیمارستان‌های غرب کشور است، گفت: درصورتی‌که منابع مالی آن تأمین شود سال آینده تحویل داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بیشتر از آنچه تعیین شده بود اعتبار به آن تخصیص داده شده و از ماده ۵۶ نیز ۲۷۲ میلیارد وام گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • دفاع «بانکی» از قانون جوانی جمعیت/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم