Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:51:51 GMT

کشف انبارهای احتکار مواد غذایی و چوب در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۵۶۱۸

کشف انبارهای احتکار مواد غذایی و چوب در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگارمهر، سردار محمدکاظم تقوی ظهر دوشنبه در حاشیه عملیات برخورد با محتکران در مشهد اظهار کرد:کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از احتکار مقادیر زیادی ورق «ام دی اف» و سویا در دو انبار در سطح شهر مشهد دست یافتند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه پرونده و شناسایی انبارهای موردنظر با هماهنگی مقام قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در عملیاتی ضربتی، از مکان های موردنظر مقدار ۹ تن سویا و تعداد ۵۷ هزار و ۶۰۵ انواع ورق «ام دی اف» را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: بنا به نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه جمعا ۲۰۲ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال برآورد می شود.


 
 

کد خبر 4487562

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی

نشست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی امروز در محل این اداره کل برگزار شد. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال گذشته به بیان برنامه ها، طرحها و فعالیتهای پیش روی این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ملی مهاجرت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد زهدی با بیان اینکه با هرگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی بصورت جدی برخورد خواهیم نمود، خاطر نشان ساخت: اداره کل اتباع خراسان رضوی بعنوان دبیرخانه قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز و دستگاههای امنیتی و انتظامی مرتبط نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر