Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده در وزارت راه‌وشهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و بر اساس توافقات انجام‌شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت طی 6 ماه گذشته 7هزار و 224 حلقه لاستیک ناوگان بخش بار و مسافر در بین رانندگان در استان البرز توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، مهرداد جهانی افزود: سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام‌شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام و با هماهنگی انجمن‌های صنفی رانندگان در بین متقاضیان توزیع می‌شود که این روند همچنان ادامه دارد.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، در ادامه از اجرای طرح نرخ‌گذاری حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر خبر داد و افزود: از تاریخ اول آذر نرخ‌های حمل و بار بر اساس تن –کیلومتر محاسبه می‌شوند.

جهانی افزود: در نشست تخصصی مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و رئیس کانون رانندگان و دبیر انجمن صنفی کامیون‌داران کشور و نمایندگان فنی آنان مقرر شد نرخ شاخص بر مبنای هر تن – کیلومتر 1033 ریال و ضرایب مسافت به استان‌ها اعلام شود همچنین ضریب تطبیق بین 75 / 0 درصد 25 / 1 درصد توسط استانها در نظر گرفته شود.

 یادآور می‌شود محاسبه شاخص‌های اولیه تن کیلومتر بر اساس عوامل هزینه‌ای قیمت تمام‌شده و نرخ تن کیلومتر با در نظر گرفتن تاثیر تک‌تک هزینه‌ها در واحد تن – کیلومتر و تجمیع آن‌ها صورت گرفته است، این نرخ بدون احتساب هزینه‌های سربار مانند کمیسیون، بیمه مسئولیت مدنی، تخلیه و بارگیری محاسبه شد و برای دستیابی به آن بیش از 30 جلسه اصلی و فرعی، 1060 نفر – ساعت زمان کار کارشناسی با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان، نمایندگان کامیون داران و رانندگان، اساتید دانشگاه، صاحبنظران و شرکتهای مشاور تشکیل‌شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استان البرز راهداری و حمل و نقل جاده سازمان راهداری و حمل سازمان صنعت معدن و تجارت کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع لاستیک با تعرفه دولتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی
  • اصلاح ۱۵نقطۀ پرحادثه در محورهای لرستان
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح‌های راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای یزد
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل
  • ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در جاده‌های همدان