Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، همزمان با هفته پژوهش، طرح ملی توسعه ریاضیات شروع بکه ار و موزه نقشه برداری در دانشکده فنی و مهندسی مرند دانشگاه تبریز افتتاح شد.

حجت‌الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند در این آئین با اشاره به جایگاه علم، پژوهش و تحقیق در دین اسلام، گفت: اگر گفته شود دین اسلام، دین دانش و آموزش برای زندگی سعادتمندانه دنیوی و اخروی بشر است، سخن ناحقی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم فعالیت و تلاش دانشجویان و محققان برای جبران عقب افتادگی‌های علمی کشور، افزود: باید پیشرفت‌های مقطعی، موردی و متکی به اشخاص و گروه‌ها را در تمامی رشته‌ها، توسعه دهیم و جریانی عام و پایان ناپذیر از پیشرفت علم و فناوری را در همه عرصه‌ها ایجاد کنیم.

امیر باقری - رئیس دانشکده فنی مهندسی مرند دانشگاه تبریز نیز در این مراسم گفت: در یک سال گذشته، بیش از ۴۰ عنوان کتاب و ۶۰ عنوان مقاله توسط همکاران دانشکده چاپ، منتشر و ارائه شده است.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد ضمن تقویت حوزه پژوهش و فناوری دانشکده، با رویکردی جدید از طرح‌ها و پروژه‌ها حمایت کنیم.
در این آئین، دانشکده فنی مهندسی مرند به عنوان دانشکده پیشگام در توسعه علوم پایه به ویژه ریاضیات، معرفی شد.

 

انتهای پیام/ش

طرح ملی توسعه ریاضیات در مرند برای اولین در کشور افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

سرهنگ اسدیان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین
  • رشد ۹۱ درصدی صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به ارمنستان