Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، قربانعلی قربانزاده رئیس هیات تیراندازی استان سمنان گفت: امیر سیاوش ذوالفقاریان، تیرانداز جوان استان سمنان در رشته تفنگ بادی، به منظور آمادگی برای کسب سهمیه المپیک در اردوی تیم ملی شرکت و تمرینات خود را تحت نظر کادر فنی آغاز کرد.

ویافزود: این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی با حضور ۱۱ تیرانداز از هفت استان کشور در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانزاده ادامه داد: ورزشکار سمنانی رشته تیراندازی برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو باید در چهار مرحله رقابت‌های جام جهانی و نیز مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

رئیس هیات تیراندازی استان سمنان یادآور شد: اولین مرحله این رقابت‌های جهانی اوایل اسفند در دهلی نو هند برگزار می‌شود.

اردوی آمادگی تیم تیراندازی ایران با حضور ورزشکاران این رشته امروز دوشنبه بیست و ششم آذر آغاز شد و تا هفتم دی ماه ادامه دارد.

انتهای پیام / گ

تیرانداز سمنانی به اردوی آمادگی تیم ملی راه یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • راهیابی شطرنج باز سمنانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر