Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مرند و جلفا گفت: مردی که در فیلم کوتاه منتشر شده در فضای مجازی با بنده درگیری لفطی می‌کند خواهان اشتغال یک مجرم سابقه‌دار بود که درپی بی‌توجهی بنده شروع به هتاکی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد حسن‌نژاد طی گفت‌وگویی با خبرنگار گروه سیاسی آناج در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اهانت او به یکی از شهروندان شهرستان جلفا، ابراز داشت: متاسفانه یک فیلم کوتاه از بنده که متعلق به چند ماه پیش است به صورت سر و ته بریده منتشر کرده‌اند که صد البته از ترس برنامه شفاف‌سازی این هفته در دانشگاه پیام نور جلفا و تحت تاثیر قرار دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن کلمات خطاب به فردی است که بنا به گفته فرماندار محترم، ائمه جمعه محترم و ... عادت به برهم زدن مراسمات را دارد.

نماینده مرند و جلفا خاطرنشان ساخت: یک کارمند منطقه آزاد ارس بنا به اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های امنیتی و حراست منطقه آزاد، خواسته یا ناخواسته در گروه‌های متعلق به فرقه ضد انقلاب شیرازی فعالیت می‌نموده است که توسط پلیس فتای اصفهان بازداشت و پرونده حراستی تشکیل و به حکم قانون به‌خاطر تخلفات دیگری به همراه تخلف فوق اخراج می‌‌گردد.

وی متذکر شد: حال همان آقا در هر مراسمی یقه بنده را می‌گیرد که باید آن شخص را مجدداً در منطقه ازاد استخدام نمایم درحالی که نمی‌توانم خلاف حکم قانون اقدامی انجام دهم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: به فرض محال اگر چنین اختیاری داشته باشم آن را برای یک خانواده شهید، نخبه بومی و وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنم نه یک متهم ضد انقلاب برانداز.

وی یادآور شد: در آن روز که تعداد زیادی مهمان از تهران در نماز جمعه حضور داشتند، آن فرد فرصت را مغتنم شمرده و چنان کلمات زشت و رکیکی را در مسجد به زبان آورد که حتی یک مست بی‌دین لاابالی هم ان کلمات را در فسادخانه به زبان نمی‌آورد؛ حال شما قضاوت کنید منتشر کنندگان این فیلم بریده دنبال اخلاق و حرمت موکلین هستند یا اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

گفتنی است؛ پایگاه خبری آناج با بررسی موضوع به فیلم کامل این ماجرا دست یافت اما به علت فحاشی‌های رکیک و الفاظ نامناسب آن خطاب به نماینده مردم مرند و جلفا، از انتشار آن معذور است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰ درصد از درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال است
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن