Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صادقی با صدور حکمی،حجت الاسلام محمدی سیرت را به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب کرد.

به گزارش گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با صدور حکمی حجت الاسلام محمدی سیرت را به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای علی محمدی سیرت(دامت توفیقاته)

سلام علیکم

اینک که پس از سالها خدمت در ارگان های دیگر نظام جمهوری اسلامی بحمد الله با گنجینه ارزشمندی از تجارب مدیریت در عرصه های فرهنگی به نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه نمایندگی ولی فقیه مراجعت نموده اید، جنابعالی را که علاوه بر روحیه جهادی، انقلابی، ولایت مداری و آخوندی، از فضلای متخلق به سجایای اخلاقی بوده، دارای سوابق ممتد و درخشان علمی و عملی وافر، هستید و نسبت به مأموریت های نمایندگی در سطوح مختلف آشنایی کامل دارید، به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال، در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و در جهت تحقق انتظارات معظم له از حوزه نمایندگی ولی فقیه کوشا باشید.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

گفتنی است،حجت الاسلام محمدی سیرت پیش از این به مدت ۹ سال (از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۷) نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام محمدی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه حاجی صادقی اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله