Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:29:23 GMT

بیش از 47 تن برنج قاچاق در نایین کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۵۹۴۰

بیش از 47 تن برنج قاچاق در نایین کشف شد

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف 2 محموله برنج خارجی قاچاق به وزن بیش از 47 تن و ارزش 3 میلیارد ریال در بازرسی از 2 دستگاه کامیون کشنده در این خطه کویری خبرداد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ صادق کاظم زاد اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید 'شرافت' شهرستان نائین حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون کشنده اسکانیا که همزمان وارد ایستگاه شدند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این خودروها حامل یک هزار و 198 کیسه 40 کیلویی برنج خارجی بودند که رانندگان مدارک گمرکی را ارائه ندادند و کامیون ها و محموله ها متوقف شدند.
سرهنگ کاظم زاد همچنین از دستگیری 2 راننده در این رابطه خبر داد و افزود: ارزش مجموع محموله های کشف شده توسط کارشناسان 3 میلیارد ریال اعلام‌ شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت : متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.
ایستگاه شهید شرافت در کیلومتر15جاده نایین به اردکان یزد قراردارد.
راه های کویری شهرستان نایین در 140 کیلومتری شرق اصفهان یکی از نقاط حمل و نقل انواع کالای قاچاق در کشور محسوب می شود.
7136/ 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاچاق نايين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد

سرهنگ مریمی فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌ها به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ مریمی بیان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد جدی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید