Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، منابع کارگری در کارخانه «باورس فولاد» و «صنایع گاز ایران» واقع در قزوین گزارش داده‌اند حدود ۳۵ کارگر قراردادی شاغل در این دو کارخانه که تحت مسئولیت یک کارفرمای مشترک در منطقه شهرک محمدیه قزوین فعالیت دارند، به  دلیل آنچه «کمبود منابع مالی» عنوان می‌‌شود ۱۸ ماه حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگران می‌گویند: کارگران این واحد صنعتی که غالباً قراردادی هستند از اردیبهشت سال گذشته تاکنون دریافتی نداشته‌اند. همچنین  پرداخت بیمه تامین اجتماعی آنها در برخی از ماه‌های سال با مشکل روبروست.

طبق اظهارات آنها، کارفرمای این دو کارخانه نیز که هر کدام به ترتیب در زمینه ریخته‌گری ذوب فولاد و تولید رگلاتور گاز فعالیت دارند، بدهی‌های مالی زیادی به نهادهای خصوصی و دولتی دارد. در عین حال برای رفع مشکلات مالی نیاز به  دریافت تسهیلات بانکی است که اگر کارفرما وثیقه مورد درخواست بانک را تامین نکند، امکان دریافت تسهیلات بانکی فراهم نمی‌شود و مشکلات کارخانه و کارگران به قوت خود باقی خواهد ماند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قاسمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دلیجان اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها باید رسالت خود در قبال مردم به درستی انجام داده و پاسخگوی اقدامات خود باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: دلیجان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و نیاز است با تعامل و هم‌افزایی مردم گام‌های موثرتری در راستای توسعه و بهره گیری از این پتانسیل‌ها برداشت.

فرماندار دلیجان با اشاره به ضرورت آمادگی شبانه روزی سازمان‌های مختلف و حراست از دستگاه‌های اداری و پرسنل آن گفت: چنانچه مقرر است معروف در جامعه ترویج و منکر به صفر برسد، نیازمند تلاش دستگاه‌های اجرایی است و چنانچه در این راستا با مطالعه رفتار کنیم، بسیاری از مشکلات به حداقل خواهد رسید.

قاسمی با اشاره به جامعه ۱۴ هزار نفری کارگران و وجود حدود ۳۰۰ واحد صنعتی در شهرک اصناف در شهرستان دلیجان، ادامه داد: شهرک اصناف بخشی از شهرستان دلیجان است و وجود مشکلات شهرک، زیبنده این شهر نیست و انتظار است مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای رفع آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی افزود: حدود ۱۵ سال موضوع انتقال مشاغل مزاحم دستور کار قرار گرفت و اکنون ساماندهی آن بر عهده شهرک اصناف و برخی دستگاه‌های دیگر است که این مهم باید با جدیت پیگیری شود.

پارسال ۳۵۱ مورد مشاوره به کارگران دلیجان ارائه شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیجان نیز در این نشست با اشاره به جایگاه سوم شهرستان از نظر استقرار صنایع در استان، اظهار کرد: در سال گذشته ۳۵۱ مورد مشاوره به کارگران شهرستان داده شد که از این تعداد ۶۱ مورد منجر به صدور دادخواست شده و مابقی به شکل صلح و سازش رفع شده است.

حسن معصومی با اشاره به حدود ۱۵۰ مورد افراد مشمول مقرری بیکاری، ادامه داد: در حوزه شناسایی اتباع بیگانه ۱۵ مورد گشت شناسایی مشترک با حضور دستگاه‌های مسئول و نمایندگان آنها انجام شد.

کد خبر 6081141

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟ | حل یک اختلاف نظر بزرگ
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند