Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا فضلی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی گفت: کنگره علمی توسعه ورزش قهرمانی با رویکرد ارتقای جایگاه ورزش ایران در المپیک در روز سه شنبه چهارم دی ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در پایتخت گردشگری جهان اسلام «تبریز» برگزار می شود.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی توضیح داد: این کنگره با مشارکت و سخنرانی اساتید فرهیخته و محققان برجسته کشور با ارایه آخرین یافته های پژوهشی در محور های مرتبط با رویکرد ها و راهبردهای بهبود جایگاه ایران در المپیک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضلی ضمن دعوت از مدیران کل استانها، روسای فدراسیون های ورزشی، مدیران و مربیان تیم های ملی از حضور دانش پژوهان و مربیان زبده استان میزبان و استان های همجوار جهت شرکت در این همایش ملی استقبال کردوگفت: در این رویداد علمی که به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش برگزار می شود؛ از روسا و دبیران شورای پژوهش استانهای برتر و برگزیده کشور نیز تقدیر خواهد شد.

محمد رضا فضلی در ادامه گفت: در حاشیه این کنگره در صبح روز چهارشنبه پنجم دی ماه دو کارگاه آموزشی: "تمرین زدگی در ورزش قهرمانی"، با هدف آشنایی و مروری بر اصول پیشگیری و درمان تمرین زدگی در ورزش و کارگاه آموزشی: "روان شناسی در ورزش قهرمانی" با هدف شناسایی، بهبود کیفیت تمرین و دستیابی به اوج عملکرد در رویدادهای بزرگ ورزشی برگزار میگردد که مجری و مدرس این کارگاه ها به ترتیب آقای دکتر شهرام فرج زاده و پروفسور حسن عشایری میباشند.

رئیس مرکز مطالعات در انتها یادآور شد که مخاطبان کارگاه ها؛ مربیان زبده رشته های ورزشی و قهرمانان و ورزشکاران نخبه هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک وزارت ورزش و جوانان برنا کنگره علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود

حسن ناهیدی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای غریب در اسارت در استان افزود: تاکنون از طریق روایت آزادگان، ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی شناسایی شده اند که هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهدا است. ناهیدی، تولید سند و مستند از یادواره های شهدا را اقدام مهم و موثری برای آیندگان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و تاثیرگذار دانست. وی تاکید کرد: امروزه بیش از گذشته به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم . وی با اشاره به اینکه جنگ ها دوره فشرده تاریخ هستند که هم تاثیر در گذشته و هم در آینده یک کشور دارند ، اظهار داشت: شهدا محصول معادلات طولانی مدت جنگ هستند شهدا مبانی دینی، مذهبی ، تاریخی و ملی کشور را ترویج داده اند. ناهیدی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی از دورترین مناطق به جنگ بود اما حضور رزمندگان و تعداد شهدا به نسبت جمعیت آن بیشتر است. وی افزود: دخیل کردن دستگاه های اجرایی استان در اجرا و برگزاری بهتر این کنگره هم در دستور کار باید قرار گیرد. عابدی مقدم دبیر کنگره شهدای غریب در اسارت استان نیز گفت: اگر بخواهیم کمترین هزینه را برای حفظ نظام و انقلاب انجام دهیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است . وی اظهار داشت: ترویج این فرهنگ بدون تکریم شهدا و خانواده های آنان ،جانبازان و آزادگان معنا ندارد. وی تاکید کرد:خراسان شمالی از استان‌های برجسته در انجام امور فعالیت های فرهنگی است که در صحنه های مختلف هم حضور دارند و امیدواریم این کنگره نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود. هوشیار ، معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب در کشور نیز از آمادگی خراسان شمالی در برگزاری کنگره استانی شهدای غریب خبر داد و گفت: این کنگره تیر ماه برگزار خواهد شد . وی افزود: از تعداد۱۷۰۰ اسم که احتمال شهادت آنهو در اسارت وجود داشت، ۱۰۸۰ شهید غریب اسارت در کشور شناسایی شده و ثبت شده اند . وی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند ، خاطرنشان کرد: این کنگره با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شده است لذا بنا داریم کنگره ای در حد اجلاسیه در تهران را برگزار کنیم و در استان‌ها هم یادواره استانی تعریف شده است. وی از تهیه شیوه نامه مدون و خاص برای برگزاری یادواره یاد کرد و گفت: این کنگره دو سالانه است و شناسایی این شهدا و معرفی به جامعه حتی در سطوح بین المللی هدف و رسالت اصلی ماست. هوشیار اظهار داشت: ۲۱ پیشنهاد در شیوه نامه اجرایی درج شده است که بر اساس اقتضائات استان ها می تواند این بندها کاهش یا افزایش یابد. وی خاطرنشان کرد: چاپ کتاب شهدای غریب از هر استان هم در دستور کار قرار دارد. در این جلسه تعدادی از آزادگان استان حضور داشتند و مسئولیت کمیته های مختلف برگزاری این یادواره را بر عهده گرفتند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • جایگاه منطقه‌ای ایران در انتشارات علمی ایمنی‌شناسی و میکروب‌شناسی