Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@00:35:24 GMT

جانشین بیرانوند در پرسپولیس مشخص شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۰۱۹

جانشین بیرانوند در پرسپولیس مشخص شد!

رویداد۲۴ پرسپولیس که در پنجره زمستانی نقل و انتقالات این فصل می‌تواند بعد از یک سال محرومیت اقدام به جذب بازیکن کند، قصد دارد با توپ پر وارد بازار نقل و انتقالات شده و اهداف زیادی را در این مقطع از فصل دنبال می‌کند که جذب چند بازیکن از جمله آن است.

با وجود اینکه پرسپولیس در حال تقویت پست‌های مختلف خودش است، این روز‌ها با یک چالش جدی هم روبرو شده و آن جدایی علیرضا بیرانوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلر پرسپولیس که مدت زیادی است قصد جدایی دارد، به دلیل مشکلات باشگاه و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برای جدایی صبر کرده، ولی حالا که مشکل سرخپوشان برطرف شده قصد دارد به یکی از پیشنهادات خارجی خود جواب مثبت دهد.

به همین دلیل سرخپوشان به دنبال یک جانشین مطمئن برای بیرانوند هستند تا در کورس قهرمانی با مشکل مواجه نشوند.

یکی از گزینه‌هایی که مدت‌هاست نامش به عنوان گلر پرسپولیس مطرح شده، رشید مظاهری است. دروازه‌بان ذوب آهن که در فهرست اخیر تیم ملی هم جایی نداشته، در فصل هجدهم عملکرد همیشگی خودش را ارائه نداده است، ولی با این حال سپاهان و منصوریان قصد ندارند او را از دست بدهند و به همین دلیل حضورش در پرسپولیس بعید به نظر می‌رسد.

در این شرایط پرسپولیس به سراغ یک گزینه دیگر رفته است که بدون دردسر می‌تواند او را جذب کند. محمدرضا اخباری، گلر سابق تراکتورسازی و سایپا که در نهایت ابتدای فصل از این تیم جدا شد، نتوانست به تیمی بپیوندد و بیرون ماند و حالا به دنبال بازگشت به لیگ برتر در پنجره زمستانی است.

اخباری در آخرین بازی‌هایی که در سایپا از او دیده شد فاصله زیادی با دوران اوجش داشته و در حال حاضر کسی از میزان آمادگی او خبر ندارد و یک خرید پر ریسک برای پرسپولیس محسوب می‌شود، ولی اگر بتواند مثل دوران اوجش عمل کند گزینه خوبی برای پرسپولیس خواهد بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بیرانوند جدایی بیرانوند از پرسپولیس دروازه بان پرسپولیس بازار نقل و انتقالات رشید مظاهری محمدرضا اخباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵ و ۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند، ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. حنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه، نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود. پرسپولیس خود را آماده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران