Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@15:04:11 GMT

جدیدترین قیمت سکه و طلا در بازار

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۰۴۳

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز با افزایش ناچیزی نسبت به دیروز همراه بوده است اما در روزهای آینده امیدواریم روند ارزانی ادامه پیدا کند. ناطقان: بازار امروز (دوشنبه) سکه و طلا با روزها و هفته‌های گذشته متفاوت بود و افزایش قیمتی هر چند ناچیز در نرخ‌ها مشاهده  شد به‌گونه‌ای که ابراهیم محمدولی _ رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران _ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به سه میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین نیم سکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون تومان و سکه گرمی ۶۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان این‌که نرخ انس جهانی طلا همچون دیروز روند کاهشی داشته و به ۱۲۳۸ دلار رسیده است، گفت: قیمت طلا در بازار تهران نیز با افزایش نسبی رو به رو شده است و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.
محمدولی عنوان کرد که با وجود افزایش نسبی قیمت سکه و طلا در بازار امروز تهران که ناشی از دلایل و عوامل داخلی بوده است، عزم و اراده مسئولان بر این است که تا جایی که ممکن است قیمت‌ها را در راستای کاهش آن تا رسیدن به نرخ واقعی کنترل کنند و بنابراین همچنان امید ارزانی قیمت در این بازار وجود دارد.
منبع: ایسنا برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا ، قیمت دلار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟