Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی در فضای مجازی شایعاتی حول طراحی ظاهری گوشی جدید هوآوی، P30 در حال انتشار است. اولین شایعه درباره این گوشی این بود که P30 Pro قرار است دارای یک لنز سونی به نام IMX607 باشد که تا به حال حرفی از آن به میان نیامده و حالا شایعه‌ای خاص در فضای مجازی منتشر شده که صحبت از تاریخ معرفی رسمی آن صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که منابعی از شرکت هوآوی تا به حال در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده، این است که P30 Pro قرار است با صفحه نمایشی خمیده تولید شود که بالای آن یک بریدگی وجود دارد.

با دانستن این اطلاعات که دو گوشی آینده هوآوی یعنی Honor View 20 و nova 4 قرار است با نمایشگرهایی تولید شوند که دارای یک حفره برای دوربین سلفی باشند، این اطلاعات کمی عجیب به نظر می‌رسند اما قضیه پیچیده‌تر از این است. به نظر می‌رسد سامسونگ در حال حاضر تنها شرکتی است که قادر به تولید پنل‌های OLED خمیده باشد که به آن‌ها Infinity-O هم گفته می‌شود و هوآوی برای تولید پنل‌های نمایشگر خود باید به سراغ دو شرکت ال‌جی و BOE برود که چنین امکاناتی مانند سامسونگ ندارند. از این رو می‌توان نتیجه گرفت که P30 Pro ظاهری شبیه Mate 20 Pro داشته باشد، یعنی نمایشگر خمیده با دوربین‌های سلفی قرار گرفته در بریدگی مسطح بالای آن باشد. البته، بریدگی قطره‌ای هم یکی از احتمالاتی است که برای این گوشی می‌توان در نظر گرفت.

گفتنی است، در حال حاضر زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده است. در دو یا سه ماه آینده این امکان وجود دارد که نظر سامسونگ عوض شود و نمایشگرهای Infinity-O خود را در اختیار هوآوی قرار دهد و آن وقت است که هوآوی می‌تواند نوید گوشی شبیه به Galaxy A8s را به مشتریان خود دهد، پس باید تا آن زمان صبر کرد و اطلاعات را کاوش کرد.

بیشتر بخوانید: مشخصات هوآوی nova 4 در TENAA رؤیت شد

انتهای پیام/

هوآوی P30 با ناچ بالای نمایشگر تولید خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برند لوکس کاویار که به علت سبک عجیب سفارشی‌سازی گوشی‌های بالارده معروف است، مجموعه گوشی‌های جدیدش را با الهام از فیلم‌های مافیایی تحت عنوان Desperado Mafia معرفی کرد.

بر اساس گزارش زومیت، مجموعه‌ی Desperado Mafia شامل سه طرح سفارشی برای آیفون ۱۵ پرو است. کاویار در تولید طرح‌های Godfather و Revenge و Capone از سه فیلم مافیایی محبوب الهام گرفته‌.

کاویار در تولید مدل لوکس گوشی اپل، مواد گران‌قیمتی مانند تیتانیوم مشکی و رگه‌های طلا را به‌کار برده‌ است. این شرکت به‌منظور احترام به محتوای فیلم‌ها، از حکاکی‌ها و نقش‌های منحصربه‌فردی در طراحی گوشی‌ها استفاده می‌کند.

قیمت گوشی جدید کاویار از ۸٬۰۶۰ دلار برای نسخه‌ی Capone آیفون ۱۵ پرو با فضای‌ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود و به ۱۰٬۲۷۰ دلار برای مدل Revenge و فضای‌ ذخیره‌سازی یک ترابایت می‌رسد.

طراحی مدل پدرخوانده‌ی آیفون ۱۵ پرو، قدرت و ابهت را القا می‌کند. در بدنه‌ی این گوشی تیتانیوم مشکی و رگه‌های براق طلا استفاده شده است. همچنین دیالوگی از فیلم پدرخوانده در قاب پشتی گوشی نقش بسته است. کاویار از این گوشی به عنوان سمبل اقتدار یاد می‌کند.

مدل Revenge با الهام از سریال محبوب پیکی‌ بلایندرز، روحیه‌ی جنگندگی و گانگستری را القا می‌کند. جمجمه‌ی شکافته‌شده در قسمت مرکزی قاب پشتی مفهوم انتقام را به کاربران منتقل می‌کند.

نسخه‌ی Capone باالهام از فیلم The Untouchables، مفاهیم انعطاف‌پذیری و شجاعت را منتقل می‌کند. هر یک از سه مدل آیفون ۱۵ پرو، در قالب ۹۹ دستگاه تولید می‌شوند. کاویار برای انتقال تجربه‌ی لذت‌بخش‌تر به کاربران از بسته‌بندی لوکس برای محصولاتش استفاده می‌کند.

58323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896030

دیگر خبرها

  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است