Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@21:27:49 GMT

باز هم صدای اعتراض شجاعی بلند شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۰۹۱

به گزارش پارس نیوز، مسعود شجاعی پیش از سفر تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر ضمن بیان این مطلب گفت: هر کاری می‌توانستیم انجام دادیم و اکنون با شرایط سخت به مسابقات می‌رویم و از مسئولان هم ناامید هستیم. در حال حاضر کار خاصی نمی‌شود انجام داد و بازی‌ها و اردوهایی که باید را به هر شکلی برگزار کردیم. هم‌اکنون باید خود را از نظر روحی و روانی آماده کنیم که ان‌شاءالله بتوانیم این تورنمنت سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سؤال که چرا هیچ‌کدام از مسئولان فدراسیون برای بدرقه تیم ملی نیامده‌اند، عنوان کرد: خودتان شاهد هستید و واقعاً حرفی برای گفتن نمی‌ماند. اولین بار است که این اتفاق می‌افتد. آنقدر درباره مشکلات حرف زده‌ایم که دیگر به هیچ‌کس هم برنمی‌خورد. واقعاً از این زشت‌تر نمی‌شود. ما به خاطر مردم که تیم ملی را دوست دارند راهی مسابقات می‌شویم و با نتایجی خوب جواب بی‌احترامی‌ها را می‌دهیم، چون حرف زدن دیگر فایده ندارد و پرداختن به این مسائل دیگر لوث شده است.

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره شانس موفقیت این تیم در جام ملت‌های آسیا نیز خاطرنشان کرد: تیم ملی آنقدر بازیکن مستعد دارد که همه چیز آماده است تا نتایج خوبی را در جام ملت‌ها بگیریم. فقط مشکل کم‌لطفی مسئولان است که دیگر به آن توجهی نداریم، چون زمانش نیست که بخواهیم به آن بپردازیم. فکر می‌کنم بهتر است تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم.

شجاعی راجع به اینکه توقع قهرمانی از تیم ملی انگیزه آنها را بیشتر می‌کند یا اینکه کارشان را سخت‌تر خواهد کرد، یادآور شد: هر دو مورد اتفاق می‌افتد. هم انگیزه‌مان بالا می‌رود و هم اینکه کارمان برای موفقیت بیشتر خواهد شد. من به شخصه به این تیم امیدوارم و برای بار آخر می‌گویم که از مسئولان ناامید هستیم و تنها امیدمان حمایت مردم، پیشکسوتان و بزرگ‌ترهای فوتبال است. امیدوارم در این تورنمنت هر یک از پیشکسوتان با هر ایده و تفکری که دارند اختلاف‌نظرها را کنار بگذارند و تیم ملی را حمایت کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی پیشکسوتان فوتبال قطر مسعود شجاعی پارس اعتراض صدای پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است

سرمربی پیکان گفت: هوادار پس از حضور مسعود شجاعی متحول شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل هوادار گفت: از زمانی که مسعود شجاعی هدایت هوادار را بر عهده گرفته، این تیم متحول شده و پیشرفت آن در جدول و شرایط بازی دیده می‌شود. تأسیس باشگاه هوادار با خودم بود و دیدار با هوادار برای من تداعی خاطره است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • شاسی‌بلند اتوماتیک چینی ۸۵۰ میلیون تومان شد
  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است