Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان درگردهمایی کشاورزان گچساران گفت: امسال در ۱۴۰ هکتار گل محمدی،۱۱ ونیم هکتار زعفران و بیش از ۸۰ هکتار انواع گیاهان دارویی مثل به لیمو، رزماری و نعناع فلفلی کشت شده است. تاج الدینی افزود:با برگزاری دوره‌های آموزشی، تغییر نگرش کشاورزان در زمینه کشت گیاهان دارویی و راه اندازی کارخانه فراوری گیاهان دارویی در گچساران تلاش میشود در ۲ سال آینده سطح زیر کشت گیاهان دارویی در استان به ۴۰۰ هکتار افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آموزش چگونگی کشت،گام نخست ترویج کشت گیاهان دارویی است، افزود:براساس تفاهم نامه با بنیاد برکت، کار آموزش، فراوری و فروش کشت گیاهان دارویی  اجرا خواهد شد.
تاج الدینی ادامه داد: کارخانه فراوری گیاهان دارویی شهرستان گچساران در روستای سربیشه با ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است. فرماندار گچساران نیز گفت: کارخانه فراوری گیاهان دارویی در ۲ طبقه با مشارکت بنیاد برکت ساخته می‌شود که کار تسطیح زمین، حصارکشی این کارخانه تاکنون انجام شده است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: ۱۰ هکتار زمین برای اجرای این طرح در ۲ بخش اجرایی و فاز توسعه‌ای اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد گیاهان دارویی جهاد کشاورزی کارخانه فراوری گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با حکم صادره در محاکم استان البرز، ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال برگشت داده شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074534 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی