Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:08:42 GMT

۵ هیات هندبال منتظر برگزاری مجمع

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۱۱۸

۵ هیات هندبال منتظر برگزاری مجمع

سرپرست فدراسیون هندبال می گوید که باید مجمع انتخاباتی ۵ استان برگزار شود.

رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هنبال در گفت و گو با ایسنا، در مورد هیات های استانی که با سرپرست اداره می شوند اظهار کرد: دوم دی ماه انتخابات استان ایلام را برگزار خواهیم کرد. با مدیر کل سایر استان هایی که قرار است مجامع آن ها برگزار شود نیز هماهنگ کردیم که سریعا ثبت نام ها را انجام دهند تا مجامع استانی آن ها را هم برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که در کدام استان ها باید انتخابات روسای هیات ها انجام شود گفت: استان های همدان، کردستان، ایلام، خراسان شمالی وسمنان پنج استانی است که باید انتخاباتش برگزار شود. دو مجمع انتخاباتی استان های آذربایجان شرقی و فارس را نیز انجام دادیم.

دولو در مورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال گفت: ما منتظریم تا این مجامع برگزار شود و از آن طرف هم تاییدیه مراجع زیر صلاح هم بیاید. بعد در نهایت ما به وزارت ورزش برای برگزاری مجمع انتخابات اعلام کنیم.

سرپرست فدراسیون هندبال در ادامه خاطر نشان کرد: همه چی خوب است. لیگ های یک و دو در حال برگزاری است. لیگ برتر مردان هم به نیم فصل رسیده است و بعد از دو هفته استراحت برگشت انجام می شود. دور برگشت دختران هم سریعا آغاز خواهد شد. همه امور جاری فدراسیون هم روی روال است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد، اگر مساله خاصی نباشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون هندبال مجمع هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان