Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@21:21:02 GMT

دامادروحانی صندلی مسئولیت را رهاکرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۱۵۹

دامادروحانی صندلی مسئولیت را رهاکرد

کامبیز مهدی‌زاده داماد رییس‌جمهور از سمت معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی استعفا داد. ناطقان: درحالی که هفته گذشته رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت، کامبیز مهدی زاده داماد رییس جمهور را به سمت معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی منصوب کرده و اعلام کرده بود که او از گزینه‌های محق این سمت است که طبق شنیده‌ها از وزارت صمت، مهدی‌زاده امروز متن استعفای خود را تقدیم رحمانی کرده و رسما از این سمت کناره گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی منابع آگاه، شائبه‌ها و هجمه رسانه‌ای در مورد این انتصاب را دلیل استعفای او ذکر می‌کنند. حتی این گروه برخی اخبار در مورد توبیخ وزیر صمت از سوی حسن روحانی رییس‌جمهور را هم رد کرده و اخبار از این دست را رد می‌کنند.
 متن استعفای وی به شرح زیر است: 
 «از اینکه اینجانب را قابل دانستید و در این مقطع از بنده دعوت نمودید که در این وزارتخانه همراه تان باشم کمال تشکر و قدردانی را دارم. اجازه می خواهم از خدمت تان مرخص شوم و به فعالیت های علمی و پژوهشی خود در سنگر قبلی ام ادامه دهم. باردیگر از حسن ظن و اعتماد حضرتعالی سپاسگزارم.»

گفتنی است که ساعاتی بعد از این اتفاق نیز وزارت صنعت، معدن و تجارت طی خبری این موضوع را تایید و متن استعفای کامبیر مهدی‌زاده را منتشر کرد.

منبع: اعتمادآنلاین
برچسب ها: داماد روحانی ، استعفا ، وزارت صنعت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: داماد روحانی استعفا وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور

ذولفقار مهدی زاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بابل با بیان اینکه وزارت نیرو برای اجرای طرح‌های فاضلاب طرح‌های آبرسانی روستایی نگاه ویژه‌ای دارد، گفت: آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی به عنوان یکی از برنامه‌های وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفته بود که که پارسال ۵۰۰۰ روستا‌ها وارد مدار بهره‌برداری شدند.

او افزود: مقرر شده امسال هم ۵۰۰۰ روستای دیگر در کشور با حمایت‌های دولت وارد مدار بهره‌برداری شود.

مهدی زاده گفت: اجرای یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز به عنوان طرح‌های اولویت دار تصفیه فاضلاب به عنوان برنامه به مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

او با بیان اینکه این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در وزارتخانه رصد و کنترل می‌شود، افزود: تعدادی از این طرح‌ها مانند تصفیه خانه فاضلاب شهر‌های چالوس و نوشهر در استان مازندران اجرا می‌شوند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تصفیه خانه نوشهرو چالوس تا شهریور ماه امسال وارد مدار بهره برداری می‌شود و شبانه روز ۱۲ هزار متر مکعب فاضلاب را تصفیه خواهد کرد.

مهدی زاده افزود: درمحله شهید کاظم بیگی تصفیه خانه فاضلاب بابل و طرح‌های متنوعی تعریف و قرار شد اقدامات لازم برای تامین اعتبار اجرای این طرح‌ها انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نساجی یک تراکتور صفر
  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • رئیسی : من یک طلبه هستم؛ برخی از عناوینی که به من می‌دهند برازنده اساتید و دانشمندان است
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت