Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه سفر این تیم به قطر در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما به قطر می‌رویم تا در این کشور تمرین کنیم و آخرین اردوی قبل از بازی‌های آسیایی را در این کشور برگزار کنیم و هر کاری که باید انجام می‌شد را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از نظر ذهنی آماده باشیم چرا که تورنمنت سختی درپیش داریم که باید با موفقیت پشت سر بگذاریم.

او درباره غیبت مسئولان عنوان کرد: حرفی برای گفتن نیست. این اولین باری است که این اتفاق رخ می‌دهد و این قدر که حرف زدیم به کسی بر نمی‌خورد از این زشت‌تر نمی‌شود. ما به خاطر مردم تلاش می‌کنیم که به تیم ملی کشورشان علاقه دارند و تلاش می‌کنیم جواب بی احترامی که به ما شد را با نتیجه گرفتن در جام بدهیم.

شجاعی درباره شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها گفت: تیم ما به قدری مستعد است و پتانسیل دارد که فکر می‌کنم همه چی برای نتیجه گرفتن آماده است و فقط کم لطفی مسئولان بود که دیگر به این موضوع توجهی نداریم چرا که فرصتی برای حرف زدن در این باره نیست و ما باید تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم تا اتفاق خوبی رخ دهد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال در پایان درباره انتظار مردم از تیم ملی بیان کرد: این انتظار کار ما را سخت می‌کند و انگیزه ما بیشتر می‌شود تا کار مهمی انجام دهیم وبرای آخرین بار می‌گویم که از مسئولان واقعا نا امید هستیم و امید ما به مردم، پیشکسوت‌ها و بزرگتر‌ها است که امیدوارم در این تورنمنت با هر نظر و عقیده‌ای که دارند کنار تیم ملی باشند و ما را حمایت کنند.

بیشتر بخوانید:

التهاب فوتبال در سکوت سئول نشینان/ دعوای مجازی در فضای واقعی!

کروز: پیروانی به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به پرسپولیس است

دستیار کی روش قهر کرد و به هتل بازگشت

پیروانی: اتحادی برای ضربه زدن به پرسپولیس شکل گرفته است/ من باعث نشدم حسینی و امیری به پرسپولیس بروند

انتهای پیام/

اظهارات شجاعی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این رقابت‌ها جنبه انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد و ۳ تیم دور نهایی به المپیک راه خواهند یافت.

در این دوره ۱۶ تیم حضور دارند که در ۴ گروه ۴ تیمی به رقابت می‌پردازند و تیم اندونزی برای نخستین بار به مرحله نهایی صعود کرده است.

مسابقات در شهر‌های الریان، دوحه و الوکره برگزار می‌شود. نتایج روز‌های نخست و دوم و برنامه روز سوم مسابقات به این شرح است:

گروه یک:
استرالیا ۰ - ۰ اردن
قطر ۲ - ۰ اندونزی
تیم قطر با ۳ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های استرالیا و اردن با یک امتیاز دوم و سوم هستند و تیم اندونزی بدون امتیاز چهارم است.

 گروه دو:
ژاپن ۱ - ۰ چین 
کره جنوبی ۱ - ۰ امارات

 تیم‌های ژاپن و کره جنوبی با ۳ امتیاز و به علت امتیاز انضباطی اول و دوم و تیم‌های امارات و چین بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.
گروه سه:
عربستان (مدافع عنوان قهرمانی) ۴ - ۲ تاجیکستان 
عراق ۰ - ۲ تایلند 
تیم‌های عربستان و عراق با ۳ امتیاز اول و دوم و تیم‌های تاجیکستان و عراق بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.

گروه چهار:
برنامه - چهارشنبه ۲۹ فروردین:
ازبکستان - مالزی
ویتنام - کویت
در جدول گلزنان ایمن یحیی از عربستان با ۲ گل در صدر قرار گرفت.

تا کنون در ۶ بازی ۱۲ گل به ثمر رسیده و میانگین ۲ گل در هر بازی ثبت شد.

در دور مقدماتی ایران دوره ۴۳ تیم شرکت کردند که در ۹ گروه ۴ تیمی و دو گروه سه تیمی رقابت کردند تیم ایران در گروه پنج در تاشکند ازبکستان با ۳ گل تیم هنگ کنگ و با ۴ گل تیم افغانستان را مغلوب کرد و با یک گل از تیم ازبکستان شکست خورد و با ۶ امتیاز و قرار گرفتند در رده دوم نتوانست صعود کند. تیم ایران آخرین بار در المپیک ۱۹۷۶ مونترال حاضر شده است.

مسابقات فوتبال امید‌های آسیا هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و در دوره قبل در سال ۲۰۲۲، تیم‌های عربستان، ازبکستان و ژاپن اول تا سوم شدند.

در فوتبال امید‌های آسیا تیم عربستان با یک قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی رکورد دار است و تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان با یک قهرمانی و نایب قهرمانی دوم و تیم‌های ژاپن و عراق با یک قهرمانی و سومی در رده چهارم قرار دارند.

تیم ایران در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ در دور گروهی و در سال ۲۰۱۶ در دور یک چهارم نهایی حذف شد و در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۴ در دور مقدماتی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؛ خوشحالی ژابی آلونسو و کادر فنی لورکوزن از تقابل با رم / عکس
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای