Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام)، نشستی با حضور هیئت رئیسه لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام)، فرهنگیان و سران طوایف وعلمای منطقه جنوب شرق کشور برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین پیراسته مسئول نمایندگی، ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) با ارائه توضیحاتی از عملکرد لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) در این منطقه عملیاتی اظهار داشت: امیدواریم تا با تعامل فعالان حاضر در این منطقه مشکلات موجود مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از حاضرین در جلسه درخواست کرد تا عملکرد خود را به مردم و ساکنین حاضر در این منطقه عملیاتی ارائه کنند.
سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) نیز در این نشست ضمن ارائه عملکرد این یگان عملیاتی اظهار داشت: لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) اقدامات موثری را در راستای محرومیت زدایی در این منطقه انجام داده است و در همین راستا چند بیمار صعب‌العلاج از ساکنان بومی منطقه برای ادامه کار‌های درمانی خود به شهر اصفهان منتقل شده‌اند.
وی از ساکنین این منطقه درخواست کرد تا همکاری خود را با لشکر افزایش داده و تشکیل کارگروه‌های ویژه با توجه به استعداد بسیار مناسب مردم منطقه را جهت رفع مشکلات معیشتی ساکنین امری ضروری عنوان کرد.
یکی از فعالان فرهنگی حاضر در این نشست ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص محرومیت زدایی و رونق اشتغال در منطقه، اظهار داشت: حمایت از تولیدات صنایع دستی و معرفی به سایر نقاط کشور و ترویج گردشگری منطقه جنوب شرق کشور کمک قابل توجهی به محرومیت زدایی و اشتغال زدایی خواهد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مجید رحمانی خلیلی با اعلام این خبر گفت: موافقت‌نامه اصولی 14 طرح سرمایه‌گذاری گردشگری اعم از اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، گردشگری ساحلی، واحد پذیرایی، هتل‌آپارتمان و مرکز تفریحی سرگرمی در شهرستان‌های استان با حجم سرمایه‌گذاری  بالغ‌بر 5 هزار میلیارد ریال در اولین جلسه کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری در سال جاری صادر شد.

 

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود 200 نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه اخیر کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

او تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

دیگر خبرها

  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • پنج رویداد فرهنگی کردستان ثبت ملی شد