Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:40:58 GMT

کرمانشاه برف پوش می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۲۸۳

کرمانشاه برف پوش می شود

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمد خسروی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : هوای استان طی امروز و فردا تحت تاثیر سامانه‌ای بارشی قرار دارد که به تناوب با وزش باد، بارندگی، احتمال رعد و برق همراه است.

وی با بیان اینکه شرایط ناپایدار طی امروز تا صبح فردا سه‌شنبه از شدت بیشتری به ویژه در نیمه غربی استان برخوردار است، گفت : این وضعیت باعث آبگرفتگی معابرعمومی، روان‌آب ها و احتمال سیلاب در برخی معابر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیان کرد: علاوه بر بارش برف در ارتفاعات وگردنه ها در نقاط سردسیر استان نیز بارش به شکل برف و در گردنه‌های مرتفع احتمال کولاک وجود دارد.

وی بابیان اینکه در روز چهارشنبه جز مه صبحگاهی در پاره ای از نقاط استان پدیده خاص دیگری پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: دو روز پایانی هفته نیز سامانه دیگری سبب بارش باران و برف البته با شدت وگستردگی کمتری ازسامانه فعلی فعال می شود.

خسروی عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی به مسئولان سازمان های اجرایی و مردم توصیه می شود نسبت به پاکسازی کانال ها، آب گذرها، راه های خروج آب ساختمان و دهانه پل ها اقدام کنند.

وی افزود: همچنین مردم از تردد غیر ضرور و تردد در حاشیه رودخانه ومسیل ها خودداری کنند و رانندگان هم به دلیل لغزندگی و کاهش دید در جاده های برون شهری و مسیرهای کوهستانی احتیاط لازم را داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی 24ساعت گذشته ازگله با 19درجه سانتگراد گرمترین و کنگاور با سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان بودند و دمای هوای شهرستان کرمانشاه نیز بین صفر و 14 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

هوای استان طی امروز و فردا تحت تاثیر سامانه‌ای بارشی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به نقل از اداره کل هواشناسی استان تا روز یکشنبه روند آرام افزایش دمای هوا،   وزش باد و رشد ابر، مهمترین پدیده‌های قابل توجه برای جو استان خواهند بود.
 به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.
این سامانه در روز دوشنبه موجب بارش‌های غالباً پراکنده بهاری خواهد شد.
با تقویت این سامانه از روز سه شنبه  ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بتدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • صدور هشدار نارنجی برای بخش کشاورزی در استان سمنان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز