Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@21:21:41 GMT

والورده: مسی موتور محرکه‌ بازی تیم ما است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۲۹۶

والورده: مسی موتور محرکه‌ بازی تیم ما است

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بعد از درخشش لیونل مسی در جریان پیروزی ۵-۰ بارسا مقابل لوانته گفت از بازی او شگفت‌زده شده و نمی‌داند درخشش مسی را چطور باید توصیف کند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لیونل مسی دیروز در بازی بارسا مقابل لوانته که در زمین لوانته برگزار می‌شد موفق به هت تریک شد تا در جریان پیروزی ۵-۰ کاتالان‌ها نقش بسیار مهمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارنستو والورده که تیمش فصل گذشته در مصاف با همین تیم با مشکلات زیادی مواجه شده بود، بعد از پایان مسابقه از نمایش تیمش و به خصوص درخشش مسی بسیار راضی و خوشحال بود.

والورده در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" خیلی خوشحالم چون ما فصل پیش درحالیکه یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشته بودیم اینجا پنج گل دریافت کردیم و بازی را باختیم. این که می‌گویم خیلی قدیمی نیست و همین چند ماه پیش اتفاق افتاده. لوانته امسال هم فصل خیلی خوبی را پشت سر می‌گذارد و در بازی مقابل ما نشان داد تیم خوبی است. به همین خاطر است که از بابت پیروزی‌مان خیلی راضی هستم".

والورده سپس در مورد ستاره‌ی بزرگ تیمش لیونل مسی گفت:" نمی‌دانم مسی را چطور توصیف کنم. توصیف مسی پرتکرارترین سوالی است که از من پرسیده می‌شود ولی من نمی‌دانم درباره او چه بگویم. مسی است که موتور محرکه‌ی بازی تیم ما است، او است که برای ما گلهای شگفت‌انگیز می‌زند و ما فقط باید از حضور او و بازی‌اش لذت ببریم."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارنستو والورده بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویرا بعد از برد دو بر یک تیمش برابر نساجی مازندران با بیان اینکه تیمش از زمان حضورش در ایران هجومی بوده و در نیمه دوم بازی نساجی باتوجه به ۱۰ نفره شدن تدافعی بازی کرد، افزود: پرسپولیس در دوره آقای گل محمدی هم اینگونه بوده است.

ویرا با اظهار اینکه امروز به خاطر برد تیم خوشحالم اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم، افزود: از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم زیرا در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم اما به گل نرسیدیم و در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

ویرا در ادامه افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: اکنون تمرکزمان رسیدن به قهرمانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم.

ویرا گفت: من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

کد خبر 6098725

دیگر خبرها

  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم