Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان در این بازدید  که  جمعی از مدیران و مسولان  استانی  و شهرستانی  حضور داشتند  استاندار با اشاره به اهمیت حفظ  و احیای آب بندان ها گفت : آب بندان ها در گذشته  و قبل  از احداث  سد منجیل  منبع  اصلی تامین  آب کشاورزی  در گیلان بود و  حفظ این منابع  آبی حیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای سالاری آبزی پروری و گردشگری را از دیگر کارکردهای آب بندان ها اعلام کرد و افزود : گیلان  حدود هزارو 800 آب بندان  دارد که آماده  واگذاری به  بخش خصوصی است.    

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازدید استاندار آب بندان لشت نشاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید

دادستان زنجان این بار برای حل مشکلات سه پل تاریخی میربهاءالدین، حاج محمد و سردار، مسئولان استانی و در رأس استاندار زنجان را پای پل کشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز عباسی دادستان مرکز زنجان در راستای پیگیری مشکلات انباشته شده در پل میربهاءالدین و پل‌های سید محمد و سردار، صبح امروز بار دیگر مسئولان استانی ولی این بار در رأس، استاندار زنجان را به پای پل کشید. علاوه بر استاندار، مدیران آب منطقه‌ای، میراث‌فرهنگی، مدیرکل دفتر فنی، مسئولان شهرداری و شورای شهر، محیط زیست حضور داشتند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

10 فروردین امسال بود که تسنیم زنجان گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از یک صد ساله منتشر کرد و روی خط خروجی این رسانه رفت.

همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

همین موضوع سبب شد که شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط کند و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کند.

اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند.

عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

وضعیت نامناسب پل میربهاءالدین زنجان+فیلمورود دادستانی زنجان به وضعیت بد پل میربهاءالدیندستور مجدد دادستان ‌زنجان برای رسیدگی به پل‌ میربهاءالدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج