Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدعلی شجاعی در دیدار نخست خود با خانواده سردار شهید رستمعلی نوری که در محور حسینیه به درجه رفیع شهادت نایل آمده است، خطاب به خانواده این شهید گرانقدر اظهار داشت: با تمام اعتقاد قلبی خود برای دیدار حضور یافته ام چرا که بنده باور دارم ایثارگران بزرگان و سردمداران آزادی و عزت هستند که اگر نبودند، پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین سالگشت آن قابل تصور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شجاعی افزود: بنده و تمام مدیران استان با تمام وجود برای خدمتگزاری به مردم، به ویژه خانواده معظم شهدا آماده به خدمت هستیم و اتاق بنده نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان فردی که با تمام خضوع برای خدمت به شما آماده است، به روی خانواده ایثارگران همواره گشوده است.

وی ادامه داد: در این دیدارها شنوای مشکلات خانواده شهدا هستم و اعتقاد دارم ظرفیت های قانونی موجود برای حل مشکلات به ویژه در بحث اشتغال کافی است و ما به عنوان مدیران اجرایی باید برای تحقق آن اهتمام داشته باشیم.

در این دیدار یکی از فرزندان شهدا که دارای غرفه در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان و همچنین دارای ثبت اختراع در زمینه تولید فولاد با حذف مصرف آب و کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی تولید این محصول است، خواستار حمایت مسئولان شد، که دکتر شجاعی گفت: بنده به تحول کشور اعتقاد دارم و مسیر این تحول برگزاری اینگونه نمایشگاه ها با محوریت جوانان است که با علم خود نداشته ها را به فرصت تبدیل می کنند و غفلت از این افراد بزرگترین آسیب است بنابراین بنده با اعتقاد به ارز آوری بالای صنعت فولاد و با تاکید بر کاهش هزینه های تولید حمایت خود را اعلام می کنم.

در ادامه این دیدارها نماینده عالی دولت در خراسان شمالی و هیئت همراه در منزل سردار شهید سید نورالله یزدانی حضور یافتند که دکتر شجاعی در این دیدار هم خاطرنشان کرد: با دیدار خانواده شهدا به لحاظ روحی و معنوی حظ و بهره کافی را خواهیم برد.

وی افزود: بنده با تاکید بر این که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی به مسائل هیچ کوتاهی نخواهد داشت، اما بنده و دیگر مسئولان هم به عنوان خدمتگزار با خانواده شهدا دیدار خواهیم داشت، هر چند تاکید دارم نداشته های خانواده شهدا که بزرگترین آن از دست دادن این شهدای گرانقدر می باشد، قابل جبران نخواهد بود.

بر اساس این گزارش سردار شهید سید نورا... یزدانی در سال ۱۳۶۳ در منطقه سرو کردستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز خانواده خراسان شمالی فناوری مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معان خراسان شمالی، گفت: پروازهای فرودگاه بجنورد برای حضور بازرگانان و علاقه‌مندان به نمایشگاه اکسپوی تهران به مدت ۵ روز چارتر شده و همه مردم می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. - اخبار استانها -

مازیار زند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت:  اتاق بازرگانی خراسان شمالی برای تسهیل در رفت و آمد علاقه‌مندان به نمایشگاه  اکسپو تهران از روز شنبه 5 روز پروازهای بجنورد _تهران را چارتر کرد.

وی افزود: در مجموع 540 صندلی پرواز، توسط اتاق بازرگانی خراسان شمالی و همکاری شرکت مجری چارتر شده و متقاضیان می‌توانند از سایت یا دفاتر هواپیمایی بلیت تهیه کنند. این 5 پرواز جدا از 2 پرواز روتین هفتگی فرودگاه بجنورد است.

رئیس اتاق بازرگانی استان گفت: هواپیما از روز شنبه ابتدا از تهران به بجنورد سفر خواهد کرد و سپس از بجنورد به تهران پرواز خواهد داشت. ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو) روز شنبه 8 اردیبهشت‌ماه تا 12 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

زند با بیان اینکه اتاق بازرگانی بجنورد، به‌عنوان پارلمان بخش‌ خصوصی استان به‌منظور معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های صادراتی استان خراسان شمالی، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (2024 IRAN EXPO) شرکت می‌کند گفت: نمایشگاه ایران اکسپو 2024  که روزهای 8 تا 12 اردیبهشت سال جاری با حضور مدیران ارشد، صنعتگران و تجار و بازرگانان خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود یکی از مهمترین فرصت‌های پیش‌روی فضای اقتصادی کشور است تا با عرضه کردن محصولات صادرات غیرنفتی و معرفی زنجیره‌های ارزش صادرات‌محور ضمن ارائه مستقیم ظرفیت‌ها و چالش‌ها، اهمیت حضور خود در نقشه تجارت جهانی را نمایان کند. 

وی حوزه‌های تمرکز ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 2024 شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، تولیدات صنعتی، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی‌مهندسی و صنعت پتروشیمی ذکر کرد. 

زند  افزود: اتاق بازرگانی بجنورد  با اتکا بر رویکرد نمایشگاه، پیشبرد و ارتقای مبادلات تجاری کشور از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی، تلاش خواهد کرد با زبانی ساده و با الگوبرداری از ساختار اکسپوها، گذشته، حال و چشم‌اندازهای آینده ظرفیت‌های ذاتی و فضای اقتصادی استان را به نمایش بگذارد. 

وی یادآور شد: اتاق بازرگانی بجنورد در این نمایشگاه که بیش از 3000 تاجر تاجر خارجی و 100 شرکت از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی از آن بازدید می‌کنند، مساعی خود را متمرکز در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، نمایش محصولات زنجیره‌های ارزش استان، معرفی سبد صادرات غیرنفتی استان، میزان تعامل با بخش خصوصی(G2B)، فرصت‌سازی برای تعاملات با بخش خصوصی(B2B)، امضای تفاهنامه‌های تجاری، مذاکرات تجاری و غیره خواهد کرد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد