Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در پایان نیم فصل اول گفت: نیم فصل اول به شکلی شروع شد که در ابتدای مسابقات دست شفر بسته بود. در 6-7 هفته آخر اما با برنامه ریزی های شفر و دیگر اعضای کادرفنی، تیم هماهنگ تر شد و نتیجه آن را دیدیم. در 4 بازی آخر بالاتر از خوب و عالی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از بازیکنان نیز مانند علی کریمی خیلی خوب پیشرفت کردند و توانستند به تیم کمک کنند و انتظارات را برآورده کردند.

وی در ادامه درباره جوانگرایی انجام شده در استقلال بیان کرد: جوانگرایی آقای شفر واقعا خوب و آینده ساز است. شفر جوانان خوبی را معرفی کرده و توانسته در کنار امروز استقلال به بیمه کردن آینده تیم نیز فکر کند.

نوری درباره نتیجه اعتماد مدیریت و هواداران باشگاه به شفر تصریح کرد: شفر برای استقلال وقت می گذارد و عاشق تیم است. او دانش بالا و تجربه بسیار خوبی دارد و مدیریت و هواداران نیز به او اعتماد کردند و شفر نیز به این اعتماد ها جواب داده است. بسیاری اول فصل می گفتند استقلال خوب بازی نمی کند اما گذشت زمان نشان داد غیبت بازیکنان کلیدی تاثیرگذار بوده و حالا می بینید تیم بسیار پیشرفت کرده و اعتماد و صبوری هواداران، مدیریت و پیشکسوتان نتیجه داد و شفر تیم را احیا کرد. شفر کار خود را به بهترین شکل انجام می دهد و باید با حفظ آرامش به او بیشتر کمک کنیم.

وی در ادامه درباره آینده استقلال در نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل دوم کار خیلی سخت است و همان اندازه که کار سخت است، امکان پیشرفت وجود دارد. باید تیم تقویت شود که مدیریت باشگاه نیز این موضوع را در نظر گرفته است. جوانان و با تجربه های خوبی هم اکنون در تیم داریم که 5 بازیکن ملی پوش نیز کیفیت بالای تیم را نشان می دهد و با تزریق خواسته های شفر می توانیم در لیگ قهرمانان آسیا که گروه سختی داریم نیز موفق باشیم.

نوری با انتقاد از سوت های داوران در نیم فصل، گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم داوری ها منصفانه باشد. در بازی پدیده اگر استقلال 3 امتیاز را کسب می کرد، شرایط جدول چگونه بود؟ در بازی 6 امتیازی دیگر ما برابر سپاهان نیز نقش داوری را دیدیم. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط به شکلی تغییر کند که حقی از تیم ها ضایع نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود

استاندار کرمان با بیان اینکه مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود، گفت: همه نیروها و تجهیزات آماده بودند که به موقع وارد عمل شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در هفته جاری سیل را پشت سر گذاشتیم و به همت همه دستگاه‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده خسارت‌های کمی داشتیم ‌و کار بزرگی انجام شد.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها تا امشب در استان ادامه دارد، گفت: دیروز عصر حدود 40 میلی‌متر بارندگی فقط در مردهک عنبرآباد انجام شد و امیدوار هستیم تا پایان بارندگی‌ها مشکلی نداشته باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید مراقبت کنند که اگر به موقع اقدام شود حتماً می‌توانیم از خسارات جلوگیری کنیم، افزود: بیش از 500 دستگاه ماشین‌آلات سنگین آماده داشتیم تا در صورت نیز وارد عملیات شوند.

وی با بیان اینکه روز گذشته چهار نفر مفقودی داشتیم که به یاری خدا و دستگاه‌های امدادی زنده پیدا شدند، ادامه داد: در این بارندگی‌ها شاهد حجم بالایی از آب در رودخانه‌ها بودیم که لایروبی‌های انجام شده از قبل باعث شده بود تا آب از مسیر خود خارج نشود.

تدابیر پیشگیری از سیل از 6 ماه قبل در استان کرمان انجام شد4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدندوقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت

فداکار با بیان اینکه از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که همکاری خوبی برای آگاه‌سازی مردم کردند و باعث همکاری مردم در پیشگیری از سیل شدند که جای تقدیر دارد، گفت: یک موضوع مهم این بود که بارندگی به یکبارگی نبود و با عنایت خداوند بارندگی‌ها متناوب بود و کم کم بارش‌ها را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها از جمله ارتش و سپاه و بسیج کمک خوبی در مقابله با سیلاب‌ها کردند، افزود: گروه‌های جهادی هم پای کار بودند تا هم از سیل پیشگیری شود و هم اگر مشکلی پیش آمد به موقع به مردم امدادرسانی داشته باشند.

استاندار کرمان با بیان اینکه بارندگی بسیار خوبی طی این چند روز در سطح استان انجام شد، ادامه داد: البته آمار دقیقی نداریم و ضعف آماری بین دستگاه‌های مختلف در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود، گفت: همه نیروها و تجهیزات آماده بودند که به موقع وارد عمل شوند و اگر مشکلی پیش آمد پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ درصد بارش کل سال آبی استان سیستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • آقایان اراده کرده بودند استقلال را از آسیا حذف کنند
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • تاکید استاندارآذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان در بخش اقتصادی