Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی ژاپنی برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی دوچرخه سواری ایران بعد از تعطیلات ژانویه به ایران سفر می کند.

به گزارش ایسنا، نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری برای مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم ملی کوهستان و جاده برگزار شد و در پایان مقرر شد میورا ژاپنی بعد از تعطیلات ژانویه به ایران سفر کند.

 قرار است در این دیدار آخرین مذاکرات با این مربی انجام شود و او هم بازدیدی از اردوی تیم ملی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت توافق نهایی، میورا هدایت هر دو تیم ملی کوهستان و استقامت را برعهده خواهد گرفت.

همچنین قرار بر این شد تیم های استقامت و کوهستان از تاریخ ۱۰ دی تا ۳۰ بهمن در شهرستان بروجن از استان چهارمحال و بختیاری به سرپرستی علیرضا احمدی اردوی تدارکاتی خود را برگزار و زیر نظر مربی جدید بدنسازی تیم ملی دوران آماده سازی خود را سپری کنند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا