Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@09:04:54 GMT

کی‌روش: هدف ما تسخیر قلب مردم است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۵۶۶

کی‌روش: هدف ما تسخیر قلب مردم است

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش در مورد اینکه تیم ملی در آستانه سفر به قطر است و چرا همه چیز هنگام اعزام این تیم سوت و کور برگزار می‌شود، گفت: 8 سال قبل وقتی به ایران آمدم با مشکلات و چالش‌هایی رو به رو بودیم. بعد از 8 سال در حال اعزام قطر و سپس امارات هستیم. مهمترین چیزی که الان هست این ساختمان و امکانات پشت سر من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ساختمان خوب و زمین تمرین مناسب ساختیم که این امکانات می‌تواند برای استفاده نسل‌های بعدی باقی بماند.

* توقع برگزاری جشن قبل از کسب موفقیت را نداریم

وی در مورد اینکه چرا تیم ملی بدرقه خوبی نداشته است، عنوان کرد: ما توقع نداریم قبل از کسب نتایجی که باعث شادی و شور و شعف مردم شد مراسم و جشنی برایمان برگزار شود. مطلبی که می‌توانم در این مورد به شما بیان کنم این است که چیزی که ما را نکشد قطعا ما را قوی‌تر خواهد کرد. 

* برای بالا بردن توقعات باز هم می‌جنگیم 

وی در رابطه با اینکه بازیکنان دوست داشتند مسئولان حضور پیدا کنند، عنوان کرد: عذرخواهی می‌کنم شما به درستی متوجه صحبت‌های بازیکنان نشدید و من این استنباط را دارم. کسی در مورد اینکه چرا مراسمی گرفته نشده است صحبت نمی‌کند حرف بازیکنان در مورد احترام است. تنها مطلبی که بازیکنان در مورد آن صحبت کردند این است که عازم مهمترین مسابقات هستند و فقط آنها توقع احترام دارند که شاید درک این مساله برای چند نفری دشوار باشد. وظیفه من به عنوان سرمربی تیم ملی و مربی این بازیکنان این است که این مطلب را بیان کنند که مخصوصاً در چند ماه گذشته احترامی که لایق تیم ملی بوده به آن گذاشته نشده و با کمال احترام باید بگویم این مساله مخصوصاً از طرف وزیر بوده است. البته این موضوع مهم نیست و ما به این مساله عادت داریم. مهم این است که ما در این مقطع آمادگی‌مان را بالا ببریم و این آمادگی را داریم بیشتر بجنگیم و فداکاری کنیم و توقعات را بالا ببریم. باز هم تاکید می‌کنم ما برای مردم و قلب آنها تلاش و بازی می‌کنیم. 

* هدف ما تسخیر قلب مردم است

وی افزود: در آخر باید بگویم مهمترین مطلب برای تیم ملی این است که بتوانند قلب مردم را تسخیر کنند و اکثریتی که ساکت هستند و تیم ملی را دوست دارند راضی نگه دارند. ما باید قلب این قشر را به دست بیاوریم نه آن تعداد محدودی که در رسانه‌ها ایجاد سروصدا می‌کنند.

* ۲۵ دسامبر لیست نهایی اعلام می‌شود 

کی‌روش در پاسخ به این سوال که چه زمانی لیست نهایی و شرایط بازیکنان مصدوم مشخص می‌شود عنوان کرد: همان‌طور که در مرحله اول اردوی ما که از 17 تا 25 دسامبر در قطر است 21 بازیکن را در اردو داریم، تاریخ نهایی که باید لیست تیم ملی اعلام شود 26 دسامبر رفت به این ترتیب ما 25 دسامبر لیست نهایی را اعلام می‌کنیم.21 بازیکن در حال حاضر کنار ما هستند و 9 بازیکن هم که در لیست آماده‌باش ما هستند در خارج از ایران شاغند این 30 بازیکن تا سر حد توان خواهند جنگید و هر کاری از دستشان بر بیاید انجام می‌دهند تا بتوانند در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرند. هر کسی که این شانس را به دست بیاورد تمام تلاش خود را انجام خواهد داد. ایمان دارم همه این بازیکنان تلاش می‌کنند و با کمک کادر فنی و یاری خداوند امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را در جام ملت‌ها داشته باشیم. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد

«عطا بهرامی» کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به لیست انتخاباتی صبح ایران، اظهار داشت: در دور اول ما رقابتی داشتیم که عمدتاً طیف جناح راست بیشتر کار می‌کرد، البته علی مطهری که به طیف مقابل معروف است در دور دوم تقریباً به عنوان کلیت اصولگرایی شناخته می‌شود که در ظاهر یکپارچه است ولی در باطن یکپارچه نیست، در آن هویت روشنی را نمی‌بینید. در لیست انتخاباتی صبح ایران دعوای سیاسی زیادی وجود ندارد. ملاک در این لیست شفافیت است و به طریقی به دنبال بازگرداندن مجلس به جایگاه خود است تا مجلس در راس امور باشد چرا که امروز مجلس در راس امور نیست.

وی با بیان اینکه هم پوشانی در بین فهرست‌ها زیاد بود، ادامه داد: من تصوری ندارم که چه خواهد شد و هیچ قرینه‌ای برایش نیست چون همپوشانی بین فهرست‌ها زیاد است و نتیجه قابل پیش بینی نیست.

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که با توجه به تخصصی که دارید، اگر به عنوان نماینده مجلس انتخاب شوید در چه کمیسیون یا کمیسیون‌هایی به طور تخصصی کار خواهید کرد، گفت: کمیسیون اقتصادی، صنایع و برنامه بودجه مد نظرم است.

بهرامی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم، گفت: مجلس باید دولت و نهادها را موظف کند به قوانین بالا دستی عمل کنند. در قوانین بالا دستی اوضاعمان بد نیست، کارهای چهارچوب داری را انجام داده‌ایم، انجا که بحث نوشتن است حرف بی ربط ننوشته‌ایم بلکه در عمل کار بی ربط می‌کنیم.

وی رسیدگی به مسائل اقتصادی را از اولویت‌های مجلس آینده دانست و ادامه داد: مجلس دوازدهم باید به مباحث خودرو، مسکن، مالیات و معیشت مردم بپردازد.

بهرامی در پاسخ به این سوال که آیا به پویش انتخاباتی مهر می‌پیوندید، بیان کرد: بله به این پویش می‌پیوندم؛ کاری که خبرگزاری مهر انجام داده اینکه کاندیداهای مجلس را از مراجعه به اسپانسرها و غیره بی نیاز و یا کم نیاز می‌کند، این استقلال کاندیداها را بیشتر می‌کند.

کد خبر 6097356 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی