Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@07:56:53 GMT

دانشگاه الزهرا دروس مجازی ارائه می دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۵۹۶

دانشگاه الزهرا (س) برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۷-۹۸ دروس مجازی (الکترونیکی) ارائه می دهد.

به گزارش مهر، انتخاب رشته برای حضور در دروس مجازی دانشگاه الزهرا(س) از ۱۳ بهمن ماه در سامانه گلستان آغاز می شود.

ثبت نام در این دروس برای تمامی دانشجویان دارای شهریه است و کلاس ها از ۲ اسفندماه آغاز می شود.

در این نیمسال دروس دفاع مقدس، زبان عمومی و دانش خانواده و جمعیت به صورت مجازی در این دانشگاه تدریس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع درس دانشجویان روزانه دانشجویان شبانه دانشجویان مهمان هر واحد درس عمومی ۴۴۰.۰۰۰ ریال ۴۴۰.۰۰۰ ریال ۷۰۴۰۰۰ ریال هر واحد درس پایه و تخصصی ۵۵۰.۰۰۰ ریال ۵۵۰.۰۰۰ ریال ۸۸۰.۰۰۰ ریال

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا دروس مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان میهمانی چه شرایطی باید داشته باشند؟

همزمان با شروع ثبت‌نام میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در سامانه سجاد، جزییات و شرایط میهمانی دانشجویان تشریح شد.

به گزارش ایسنا؛ دانشجویان دوره های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفه ای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور از روز ۲۰ فروردین ماه می توانستند درخواست میهمانی و انتقال خود را برای دو نیمسال سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در سامانه سجاد با آدرس https://portal.saorg.ir ثبت کنند.

طبق اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم؛ مهلت ثبت نهایی درخواست‌ها تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری است؛  دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی مناسب به ویژه از طریق فضای مجازی و سامانه‌های دانشگاه‌ها زمان شروع ثبت درخواست و ثبت نهایی درخواست‌های میهمانی و نقل و انتقال را برای دانشجویان اطلاع رسانی نمایند تا حقی از کسی ضایع نشود. 

تمامی امور میهمانی و انتقال دانشجویان به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی نزدیک به محل سکونت خانواده، با رعایت ضوابط آموزشی و احراز شرایط مندرج در آیین‌نامه جامع میهمانی و انتقال دانشجویان دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که در سال ۱۴۰۲ بروز رسانی  و به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ شد؛ در سامانه جامع دانشجویان (سجاد) و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا باید در سامانه سجاد ثبت‌نام کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

*شرایط میهمانی دانشجویان

در صورتی که دانشجو حداقل یک نیمسال تحصیلی را در موسسه مبدا با میانگین کل حداقل ۱۴ گذرانده و دارای یکی از شرایط خاص مندرج در آیین نامه باشد، می‌تواند تقاضای حداکثر دو نیم‌سال میهمانی را از طریق سامانه داشته باشد. لذا دانشجویانی که یک ترم در دانشگاه مبدا تحصیل نکرده اند؛  نمی توانند در طرح میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان ثبت نام نمایند مگر آن که دارای شرایط خاص باشند.

مدت میهمانی برای مقطع کارشناسی پیوسته، چهارنیمسال و برای مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، دونیمسال تحصیلی است همچنین ادامه وضعیت میهمانی درصورت موافقت موسسات مبدا و مقصد تا دانش‌آموختگی بلامانع خواهد بود.

شورای موسسه مبدا موظف است بر اساس مفاد آیین نامه ابلاغی، درخواست دانشجو را بررسی و پس از تشخیص و احراز شرایط حداکثر تا ۱۵ تیر ماه سال جاری نظر خود را اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به موسسه مقصد ارسال نماید و موسسه مقصد نیز مکلف است حداکثر تا پایان مرداد ماه سال جاری نظر خود را به موسسه مبدا و متقاضی اعلام نماید.

*شرایط تبدیل میهمانی موقت به میهمانی دائم

از آنجایی که دانشجو نمی‌تواند در ابتدای تحصیل میهمان دائم شود، در صورتی که تطبیق واحدها در موسسه مبدا مشکلی نداشته باشد و به شرط آنکه معدل کل ۱۴ و بالاتر در مدت چهار نیمسال میهمانی در مقطع کارشناسی پیوسته و دو نیمسال میهمانی در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را در موسسه مقصد کسب نمایند، می‌تواند در صورت موافقت موسسه‌های  مبدا و مقصد، میهمان دائم شوند.

انتقال دانشجویان به موسسه مقصد، مشروط به احراز شرایط مندرج در ماده ۲ آیین نامه ابلاغی است؛ کسب معدل بالاتر از میانگین معدل دانشجویان ورودی همان سال و همان رشته در موسسه مقصد، در مدت حداقل چهار نیمسال میهمانی برای مقطع کارشناسی پیوسته و دو نیمسال برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، ضروری است.

در سال تحصیلی ۱۴۰3- ۱۴۰2 در مجموع ۱۵ هزار و ۱۳۵ درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان سراسر کشور در سامانه سجاد به ثبت رسید که دانشگاه های مبدا با ۹ هزار و ۷۷۳ درخواست موافقت نمودند و از این تعداد دانشگاه های مقصد نیز با ۶ هزار و ۵۱۸ درخواست موافقت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • غذای سلف یک دانشگاه که سوژه کاربران فضای مجازی شد + عکس
  • حمایت دانشجویان دانشگاه ارومیه از حمله سپاه پاسداران
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • دانشجویان میهمانی چه شرایطی باید داشته باشند؟
  • اسامی روستاهای فلسطینی بر سر درِ دانشگاه‌ها در کانادا+ فیلم