Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، دانش زندی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان گفت: هم اکنون در اکثر محور‌های مواصلاتی استان کردستان شاهد بارش برف هستیم که عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این محور‌ها حضور داشته و نمک پاشی و تیغه زنی جهت بازگشایی سطح جاده‌ها را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سه محور دیواندره – بیجار، سنندج – دیواندره، سنندج – مریوان و گردنه صلوات آباد نیز شاهد مه گرفتگی هستیم؛ از کاهش دید افقی در این محور‌ها و در برخی نقاط تا ۲۰ متر خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان عنوان کرد: با توجه به اینکه از بعدازظهر امروز شدت بارش‌ها بیشتر می‌شود به رانندگان توصیه می‌کنیم که از تردد‌های غیرضزروری پرهیز کرده و در صورت تردد، تجهیزات ایمنی و گرمایشی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پلیس راه استان نیز از تردد خوردو‌های فاقد تجهیزات زمستانی به محور‌های استان ممانعت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان کردستان با سامانه گویای ۱۴۱ راه‌های استان تماس بگیرند.

زندی در پایان با اشاره به حضور فعال ۴۰ اکیپ راهداری در جاده‌های استان، یادآور شد: در حال حاضر تمامی راه‌های مواصلاتی استان کردستان باز بوده و تردد در آن‌ها در حال جریان است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه