Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:26:19 GMT

ﺳﻼﻣﺖ ﻣﺮﺩﻡ باید در اولویت قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۶۱۲

ﺳﻼﻣﺖ ﻣﺮﺩﻡ باید در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، اﺧﻮاﻥ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪه ﺩﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﺷﻮﺭای ﻋﺎلی ﺳﻼﻣﺖ و اﻣﻨﻴﺖ ﻏﺬایی ﻛﺸﻮﺭ اﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﺟﻠﺴﻪ ﻛﺎﺭ ﮔﺮﻭه ﺳﻼﻣﺖ و اﻣﻨﻴﺖ ﻏﺬایی ﻛﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﮔﺮﮔﺎﻥ ﮔﻔﺖ: ﻣﺮاﻛﺰ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺩاﻧﺸﮕﺎه ﻫﺎ ﺑﻪ کمک ﻣﺎ ﺁﻣﺪﻧﺪ و ﻣﺎ ﻣﺴئوﻝ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﺳﻼﻣﺖ ﻣﺮﺩﻡ ﺭا ﺟﺪﻳﺪ ﺑﮕﻴﺮﻳﻢ.

ﻭی اﺩاﻣﻪ ﺩاﺩ: ﺗﻤﺎﻡ ﻓﻜﺮ ﻣﺎ اﻳﻦ ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ ﭼﻪ ﺟﺎﻫﺎیی ﺳﻼﻣﺖ ﻣﺮﺩﻡ ﺗﻬﺪﻳﺪ می ﺷﻮﺩ و ﭼﻪ ﺟﺎﻫﺎیی ﻣﺎ می ﺗﻮاﻧﻴﻢ ﺟﻠﻮی ﺁﻥ ﺭا ﺑﮕﻴﺮﻳﻢ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اﺧﻮاﻥ اﻓﺰﻭﺩ: ﻣﺼﻮﺑﺎتی ﻛﻪ ﺩﺭ ﻛﺎﺭﮔﺮﻭه ﺳﻼﻣﺖ ﺗﺼﻮﻳﺐ می ﺷﻮﺩ ﺑﺎﻳﺪ اﺟﺮایی ﺷﻮﺩ.

ﻭیﺑﺎ اﺷﺎﺭه ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻳﺶ ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻗﺎ مبنی ﺑﺮ اﻳﻨﻜﻪ ﺟﺎﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺮای ﻣﺎ ﺑﺎ اﺭﺯﺵ اﺳﺖ ﮔﻔﺖ: ﺑﺮ اﻳﻦ اﺳﺎﺱ، ﻣﺎ اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭی ﻫﺎ ﺭا ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺣﺠﻢ ﺑﺎﻻی ﻛﺎﺭی ﺁﻧﻬﺎ، ﻣﻮﻇﻒ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﻛﻪ اﺯ ﻫﻤﻪ اﺭﮔﺎﻥ ﻫﺎ و ﻣﺴﻮﻟﻴﻦ ﮔﺰاﺭﺵ ﻛﺎﺭ ﺑﮕﻴﺮﻧﺪ ﺗﺎ ﻫﻤﻪ اﺭﮔﺎﻥ ﻫﺎ ﺑﺎﻫم تهدید ﻛﻨﻨﺪه ﻫﺎی ﺳﻼﻣﺖ ﺭا ﻛﺎﻫﺶ ﺩﻫﻴﻢ.

ﺩﻛﺘﺮ اﺧﻮاﻥ ﮔﻔﺖ: ﻣﺼﻮﺑﻪ ﻫﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻫﺎی اﺳﺘﺎﻥ اﺟﺮایی ﺷﻮﺩ و ﻣﺎ ﺯﻣﺎنی ﻣﻮﻓﻖ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻛﻪ ﺩﺭ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی اﺯ ﺑﻴﻤﺎﺭی ﻫﺎ ﻣﻮﻓﻖ ﻋﻤﻞ ﻛﻨﻴﻢ.

ﻭی ﺩﺭ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﮔﻔﺖ: ﺩﺭ ﺧﻮاﺑﮕﺎه ﻫﺎی ﺩﺧﺘﺮاﻥ و ﭘﺴﺮﻫﺎ و خیلی ﺟﺎﻫﺎی ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻬﺪﻳﺪ ﻛﻨﻨﺪه ﻫﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﺩ و ﻣﺎ ﺁﻣﺎﺩگی ﺩاﺭﻳﻢ ﺑﺎ کمک مسئوﻟﻴﻦ ﺳﻼﻣﺖ ﻣﺮﺩﻡ ﺭا ﺟﺪی ﺑﮕﻴﺮﻳﻢ و ﺩﺭ اﻳﻦ ﺭاﺳﺘﺎ ﺗﻼﺵ ﻛﻨﻴﻢ.

 

انتهای پیام/پ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

رئیس‌جمهور در این نشست پس از شنیدن گزارش مشکلات و مسائل برخی موضوعات اولویت‌دار استان، دستورات لازم برای بررسی و رفع این موانع را صادر کرد.

در ابتدای این جلسه موضوع کلا‌ن‌پروژه آزادراه حرم تا حرم و دو چالش عمده پیش‌روی این پروژه از جمله موضوع بازنگری در قرارداد احداث آن و همچنین تامین منابع مالی مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به اجرای این آزادراه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین پیشنهاد بازنگری در مسیر احداث آزادراه حرم تا حرم و اصلاح یا حذف بخش‌های غیرضرور این طرح با اقدامات فنی و مهندسی و همچنین عبور این آزادراه از نزدیکی شهر‌ها به جهت هم بهره‌مندی مسافرین از خدمات شهری و هم رونق بیشتر شهر‌های در مسیر، از دیگر موضوعاتی بود که در این رابطه مطرح شد.

آیت الله رئیسی در ادامه پس از دریافت گزارشات معاون اجرایی رئیس‌جمهور، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به‌عنوان مجری پروژه و مسئولین وزارت راه و شهرسازی، دستور تامین اعتبار بخش‌های اولویت‌دار این پروژه را صادر و مقرر کرد سایر مشکلات پیش‌روی اجرای آن با ارائه راهکار در قالب یک بسته پیشنهادی از سوی مجریان طرح جهت بررسی و تصویب به دولت ارائه شود.

در بخش دیگری از این جلسه موضوع بلاتکلیفی کارخانه سیمان بیارجمند و دلایل و چرایی توقف احداث آن مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش معاون اجرایی رئیس‌جمهور، روند احداث این کارخانه از سال ۸۴ و با سهامداری ۳۸ هزار نفر از مردم سمنان آغاز شد، اما در ادامه به‌رغم پیشرفت ۵۴ درصدی به دلیل تاخیر و عدم توانایی مدیران آن در بازپرداخت وام ارزی، افزایش میزان بدهی به دلیل نوسانات قیمت ارز و منتفی شدن توجیه اقتصادی متوقف شد.

آیت الله رئیسی پس از شنیدن گزارش مدیران این کارخانه و همچنین نقطه نظرات مسئولان استانی، نظر به اهمیت مسئله سهامداری مردم در این کارخانه و اهتمام دولت نسبت به حفظ منافع مردم، به معاون اجرایی رئیس جمهور دستور داد پیشنهادات ارائه شده را بررسی و ضمن گردش کار موضوع در کمیسیون اقتصادی دولت و هماهنگی با بخش حقوقی دولت موضوع را برای طرح در هیئت دولت آماده کنند.

اطلاع‌رسانی لازم از پیشرفت کار به مردم و سهامداران نیز از دیگر تاکیدات رئیس جمهور به مسئولان مربوط بود.

سومین موضوع جلسه نیز طرح مسائل آب استان و بررسی پیشنهادات و اعتبارات لازم برای حل چالش‌های آبی استان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سری آ به زودی جای لالیگا را در رتبه دوم رنکینگ یوفا می‌گیرد
  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام گیرد