Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@23:50:32 GMT

سردرگمی بیماران در اورژانس عدالتیان مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۶۲۱

سردرگمی بیماران در اورژانس عدالتیان مشهد

داروخانه اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا (ع) در شهر مشهد مدتی است تعطیل می باشد و مراجعان به اورژانس باید داروهای خود را از بیرون بیمارستان تهیه کنند.

به گزارش قدس آنلاین، تعطیلی داروخانه اورژانس عدالتیان بیمارستان  امام رضا (ع) درمشهد  و ارجاع مردم به داروخانه های اطراف این بیمارستان درچند روز اخیرسبب گلایه ، نگرانی و بعضا سرگردانی مردم شده و آنان را در استفاده از خدمات این داروخانه دچار مشکل کرده و نارضایی شهروندان را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
طبق گزارش میدانی خبرنگار ما  انتظامات این اورژانس اعلام کرد که داروخانه داخلی اورژانس به کلی تعطیل شده و افراد باید از این به بعد برای تهیه دارو به بیرون از بیمارستان مراجعه کنند. از طرفی برخی پرسنل دیگر اورژانس ادعا دارند که  این داروخانه از چند روز پیش  به  بهانه انبار گردانی  و تغییر پیمانکار تعطیل شده است و مراجعان به این اورژانس باید مسافت بیمارستان امام رضا (ع) تا داروخانه های دور میدان امام رضا را طی کنند تا داروهای مورد نیاز خود را تهیه کنند. با این شرایط سوال اساسی این است که اولا  چرا در این فصل از سال انبار گردانی انجام می شود جای بسی تامل و سوال دارد  و دوما در صورتی که این موضوع واقعا در حال انجام است و انتقال آن به پیمانکار جدید صحت دارد آیا  هزینه این انتقال را باید مردم و سرگردانی آنها پرداخت کنند و سوم اینکه داروخانه ای که با هزینه دولتی ساخته شده است و در وضعیت فعلی کشور داروهای مختلف را در اختیار دارد ، چرا باید در ارائه خدمت به مردم تعلل کند. *درد بیشتر از درد بیمار یکی از مراجعان به این اورژانس می گوید: علی رغم اینکه شرایط  در مراکز درمانی باید به گونه ای باشد که تنها دغدغه بیمار و همراهان او درد بیمار و معالجه او باشد اما نه تنها به این موضوع بی تفاوتی صورت می گیرد بلکه هر روز مشکل و مسئله جدیدی پیش پای بیماران قرار می گیرد. حسین صالحی  با بیان اینکه نمی دانیم به درد بیمارمان باشیم یا اینگونه مشکلات پیش پا افتاده ، در ادامه می افزاید: در حالی که داروخانه این اورژانس که به قیمت دولتی در طبقه منهای یک این اورژانس ایجاد شده قفسه هایی پر از دارو دارد اما با نصب یک برگه تعطیلی ان را اعلام کرده اند و مجبور هستیم به بیرون از بیمارستان برای تهیه دارو با قیمت های بالاتر  مراجعه کنیم. *داروخانه دوباره فعال می شود اما سخنگوی بیمارستان امام رضا(ع) در این باره به قدس آنلاین اظهار داشت: تعطیلی و  جمع شدن این  داروخانه از اورژانس صحت ندارد و از هفته اول دی ماه این داروخانه فعالیت خود را مجددا آغاز خواهد کرد. جواد باغستانی با بیان اینکه بیمارستان مختار است که برخی خدمات را به بخش خصوصی با تعرفه دولتی واگذار کند، در ادامه افزود: مدیریت داروخانه ها در بخش های مختلف بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شده است و داروخانه اورژانس عدالتیان نیز از این جمله می باشد که به دلیل تغییر در پیمانکار آن ، در شرایط فعلی در حال انبار گردانی می باشد و سعی خواهیم کرد در حداقل زمان این انبار گردانی را انجام و داروخانه را در اختیار پیمانکار جدید قرار دهیم. وی تصریح کرد: در مورد بیماران بستری در اورژانس موظف به تامین داروی آنها هستیم  و تاکنون هم داروهای آنها تامین و تهیه شده است و در مورد بیماران سرپایی نیز افراد می توانند داروهای مورد نیاز خودشان را از داروخانه های اطراف بیمارستان تهیه کنند.  باغستانی افزود: در شرایط یکسان هیچ تفاوت قیمتی بین استفاده از داروهای داروخانه های داخلی بیمارستان امام رضا(ع) و داروخانه های اطراف این بیمارستان وجود ندارد و اگر در این باره از شهروندان تعرفه اضافی دریافت شده است می توانند شکایات خود را به واحد رسیدگی شکایات بیمارستان به شماره تلفن 38525000 ارائه کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اورژانس داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد