Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حجتی مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری کشور در سفری به استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در قوچان بابیان اینکه تجهیزات دوخانه ورزش روستاهای امامقلی و شاهرگ در بخش باجگیران شهرستان قوچان را در دستور کارداریم، تصریح کرد: با توجه به سیاست دولت در تجهیز ورزشی بخش‌های مرزی یعنی شهرستان‌ها و به‌خصوص روستاهایی که حاشیه مرز هستند توسعه ورزشی شهر باجگیران را به‌عنوان بخش مرزی به‌صورت ویژه مدنظر قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری با اشاره به اینکه در سه ماهه سوم سال جاری بالغ‌بر 150 میلیون تومان به توسعه بازی های بومی و محلی و ورزش‌های روستایی استان خراسان رضوی اختصاص داده‌ایم، خبر داد: بنا شد در اعتبارات سال آینده، ایجاد زمین چمن مصنوعی و تکمیل و بازسازی سالن ورزشی روستای امامقلی این شهرستان در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین دو خانه ورزش در بخش مرکزی و باجگیران شهرستان قوچان هر یک با اعتبار 7 میلیون تومان ایجاد خواهد شد.

حجتی در ادامه از ایجاد یک مجموعه ورزشی در شهرستان درگز خبر داد و گفت: مجموعه ورزشی در میان کوه را تجهیز و تغییر کاربری خواهیم داد به این صورت که دو مجموعه به‌هم‌پیوسته را به‌صورت یک مجموعه تبدیل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین 5 خانه ورزش روستایی  و در کلات نیز سه خانه ورزش تجهیز خواهد شد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری کشور در پایان ضمن دعوت مردم به مشارکت در جهت توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، مطرح کرد: اگر مردم در این زمینه 50 درصد مشارکت داشته باشند آمادگی داریم تا 50 درصد دیگر را در توسعه زمین‌های چمن مصنوعی، جاده‌های سلامت، خانه ورزش روستایی و غیره پرداخت کنیم.

علی باتقوا رئیس هیئت ورزش روستایی شهرستان قوچان در ادامه گفت: هیئت ورزش روستایی این شهرستان 50 درصد از هزینه ایجاد جاده سلامت در روستای زیدانلو را تقبل کرده و طی این امر دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری کشور باقی هزینه ایجاد این جاده را برعهده‌گرفته است.

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی تغییر کاربری جاده دولت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ