Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملّی ایران، این بانک در هشت ماه ابتدای سال جاری، بیش از یک میلیون و 290 هزار فقره تسهیلات در قالب عقد قرض الحسنه، مضاربه، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین و... تخصیص داده است.

مشارکت مدنی بیشترین میزان تسهیلات پرداختی این بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور، 71 هزار و 136 فقره تسهیلات به ارزش 215 هزار و 58 میلیارد ریال پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بالغ بر 49 هزار و 341 میلیارد ریال تسهیلات مضاربه در 60 هزار و 932 فقره به تجار و بازرگانان و 18 هزار و 282 میلیارد ریال تسهیلات خرید دین در هفت هزار و 341 فقره به صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی پرداخت شده است.

بانک ملّی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نیز 287 هزار و 205 فقره تسهیلات در قالب عقد  قرض الحسنه به ارزش 38 هزار و 279 میلیارد ریال و 577 هزار و 702 فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی به ارزش 201 هزار و 110 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک، 241 هزار و 851 فقره تسهیلات به ارزش 59 هزار و 246 میلیارد ریال به عقد جعاله و 229 فقره تسهیلات به ارزش 875 میلیارد ریال به عقد اجاره به شرط تملیک اختصاص دارد.

همچنین طی این مدت، 41 هزار و 967 فقره تسهیلات مرابحه به ارزش 27 هزار و 559 میلیارد ریال و بالغ بر دو هزار و 479 فقره تسهیلات سلف به ارزش 10 هزار و 280 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق سه ماینر به ارزش یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ماینر‌های کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده جریمه نقدی محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت سه میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سردشت ماینر‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سورای کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه