Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، طالب محمدی صبح امروز در مراسم استانی هفته پژوهش و آئین تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر و پژوهشگران برتر فرهنگی استان کردستان، راه اندازی شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان به منظور ساماندهی و راهبری امور پژوهشی را یکی از اقدامات مهم برشمرد اظهارداشت: اجرا و توسعه برنامه اقدام پژوهی معلمان و افزایش تعداد شرکت کنندگان استان در این برنامه به میزان ۱۰۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کلیه طرح های اقدام پژوهی برتر معلمان در سال های گذشته در قالب فایل الکترونیکی به مدارس استان ارسال شده است، افزود: تعیین اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش استان و فراخوان آن به کلیه مراکز دانشگاهی، علمی - پژوهشی و مدارس استان از دیگر دستاوردهای پژوهشی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکتری فرهنگیان استان متناسب با اولویت های پژوهشی نیز از دیگر برنامه های این معاونت است.

محمدی برگزاری پنج دوره آموزشی توانمند سازی فرهنگیان در راستای برنامه های اقدام پژوهی و تدوین، ابلاغ و اجرای طرح حامی و حمایت از مولفان و پژوهش گران در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را از دیگر دستاوردهای حوزه پژوهش استان عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت های این حوزه اشاره کرد و یادآور شد: کسب رتبه های برتر و برگزیده کشوری توسط معلمان و دانش‌ آموزان استان و چاپ بیش از ۱۰۰ مقاله علمی - پژوهشی فرهنگیان استان در مجلات را از توفیقات پژوهشی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان در پایان سخنان خود بیان کرد: راه اندازی سامانه تمام الکترونیکی مدیریت امور پژوهشی آموزش و پرورش، راه اندازی تعداد ۱۵مرکز پژوهش سرای دانش آموزی در استان و اجرای طرح های پژوهشی دانش آموزی در سطوح و مقاطع مختلف تحصیلی دیگر دستاوردهای حوزه پژوهشی آموزش و پرورش استان است.

کد خبر 4487419

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش سنندج هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان