Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:10:21 GMT

۲۰۰۰ داوطلب هلال احمر در بهشهر فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۸۰۶

۲۰۰۰ داوطلب هلال احمر در بهشهر فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از خیران و داوطلبان هلال احمر بهشهر با اشاره به فعالیت دو هزار داوطلب در شهرستان افزود: تلاش برای فراگیر کردن اعضای داوطلب عضو هلال احمر از وظایف مهم قابل انجام است.

وی گفت: هدف امور داوطلبان، جذب، سازماندهی ، انسجام فعالیت ها و خدمات داوطلبانه در راستای حمایت از آسیب دیدگان حوادث و سوانح مختلف و نیز نیازمندان و اقشار آسیب پذیر با بهره گیری از توان و مساعدت افراد و اقشار توانمند جامعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با اعلام اینکه معاونت داوطلبان دو مأموریت اصلی بر عهده دارد؛ یادآور شد: با استفاده از خدمات و حمایت های داوطلبانه، نیاز اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده را شناسایی و برآورده نماید و به عبارت دیگر  معاونت داوطلبان حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان است.

وی گفت: جذب و سازماندهی نیروهای انسانی داوطلب و مشارکتهای مردمی، اجرای برنامه های فرهنگی و ترویجی جهت گسترش خدمات بشردوستانه و خیرخواهانه و همچنین ارائه خدمات حمایتی به بیماران نیازمند و آسیب دیدگان حوادث و سوانح در شرایط عادی و یا هنگام بروز حوادث از ماموریت های مهم امور داوطلبان است.

سرپرست هلال احمر بهشهر افزود: اکنون سه خانه داوطلب و چندین خانه هلال در نقاط مختلف در بهشهر فعال است و تلاش داریم تا در جذب داوطلبان و افزایش خدمات دهی تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 4487679

منبع: مهر

کلیدواژه: خیران شهرستان بهشهر هلال احمر مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان

دریافت 5 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: نیروهای امدادی هلال‌احمر همچنان در حال امدادرسانی به سیل زدگان کاشان هستند.

کد خبر 6087104

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان