Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه کرمانشاه با اشاره به اینکه ۶۶ نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده است، گفت: امسال ۲۵۰ نفر در اثر حوادث جاده‌ای در جاده‌های استان کرمانشاه کشته شدند. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه این آمار مربوط به هشت مال امسال است، اظهار داشت: نقش زیرساخت‌های جاده‌ای در وقوع تصادفات غیرقابل انکار بوده که اعتباراتی برای بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راه از 22 آذر تا 15 اسفند ماه در استان کرمانشاه اجرا می‌شود، عنوان کرد: نیروهای پلیس راه به صورت شبانه‌روز در گردنه‌های برف‌گیر استان حضور دارند.

حیدری هدف از اجرای این طرح را رسیدگی سریع به حوادث جاده‌ای، پیشگیری از انسداد معابر و کمک‌رسانی به در راه‌ماندگان  بیان کرد و گفت: علاوه بر استقرار نیروها در گردنه‌های برف گیر استان کرمانشاه، تعدادی از تیم‌ها نیز به عنوان پشتیبانی در آماده‌باش هستند.

وی در مورد نقاط حادثه‌خیر استان کرمانشاه بیان کرد: 66 نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده است و با بررسی آمار تصادفات حدود 60 درصد تصادفات در محورهای بحرانی کرمانشاه به سمت کامیاران، کرمانشاه به سمت اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه به کوزران رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه اقداماتی در دو بخش شامل اقدامات پیشگیرانه با حضور همکاران و برخورد قاطع با متخلفان انجام می‌شود، افزود: در راستای اقدامات زیرساختی رفع نواقصات جاده‌ای و ایمن‌سازی پرتگاه‌ها در دستور کار قرار دارد که در کاهش تصادفات استان تأثیر بسزایی دارد.

22 اکیپ راهداری در 21 نقطه حادثه‌خیز خراسان شمالی مستقر می‌شوند49 نقطه حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری شناسایی شد66 نقطه حادثه‌خیز راهنمایی و رانندگی در استان قم شناسایی‌ شد

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه وقوع تصادفات با ترافیک ارتباط مستقیم دارد بیان کرد: حجم ترافیک امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

حیدری با اشاره به اجرای طرح‌های مختلفی از جمله اجرای طرح تابستانی و طرح ترافیک اربعین گفت: در ایام اربعین 900 هزار خودرو از محورهای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه تردد کردند اما با توجه همکاری مردم تلفات حوادث جاده‌ای سه درصد کاهش یافته است.

وی واژگونی وسایل نقلیه و انحراف به چپ را بیشترین دلیل تصادفات عنوان کرد و افزود: انحراف به چپ در معابر دوطرفه استان کرمانشاه بیشتر رخ می‌دهد و واژگونی نیز ارتباط مستقیمی با سرعت غیرمجاز دارد.

حیدری با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی از نظر زیرساخت‌های جاده‌ای انجام شده است گفت: اصلاح محور کرمانشاه به کامیاران که از محورهای بحرانی استان است تأمین اعتبار شده و چند کیلومتر آن در ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه اصلاح محور اسلام‌آباد غرب به حمیل دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است عنوان کرد: 31 مورد دوربین ثابت در سطح محورهای اصلی استان وجود دارد و بنابراین 90 درصد محورهای اصلی تحت کنترل این سامانه قرار دارند و مابقی جاده‌ها از جمله قصرشیرین در حال پیگیری برای نصب دوربین هستند.

انتهای پیام/ ت

R41380/P1336/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن یمینی گفت:  با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

وی تصریح کردخط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل