Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:32:57 GMT

وزارت ورزش جانبداری از شخص خاصی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۸۸۴

وزارت ورزش جانبداری از شخص خاصی ندارد

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون کشتی گفت: وزارت ورزش و جوانان با توجه به اینکه متولی ورزش است تا الان نشان داده که جانبداری خاصی از کسی انجام نداده و در نهایت این اعضای مجمع فدراسیون هستند که رییس آینده را انتخاب خواهند کرد.

«حمید بنی تمیم» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع انتخاباتی ایراداتی از جمله برگزاری مجمع انتخاباتی پنج هیات استانی گرفته بود که فکر می کنم تا اوایل دی ماه انتخابات آنها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: یکی دیگر از موضوعات، بحث بازنشستگان بود که این مورد نیز حل نشده و فکر نمی کنم مورد خاص دیگری برای انجام فراخوان ثبت نام وجود داشته باشد و با هماهنگی بین فدراسیون کشتی و وزارت ورزش در اسرع وقت ثبت نام از نامزدهادی انتخاباتی را آغاز می کنیم.
بنی تمیم در پاسخ به این سووال که آیا وزارت ورزش و جوانان از گزینه خاصی حمایت می کند یا خیر، تصریح کرد: با توجه به اینکه این وزارتخانه متولی ورزش است، تاکنون نشان داده که حداقل در خصوص کشتی، جانبداری خاصی از کسی انجام نداده و اصلا ثبت نامی شروع نشده که نامزدهای انتخاباتی حضورشان قطعی شده باشد.
وی ادامه داد: فکر نمی کنم که وزارت ورزش و جوانان میل و رغبتی داشته باشد که بخواهد از نامزد خاصی دفاع کند و همه کسانی که تاکنون نام آنها برای حضور در فدراسیون کشتی مطرح شده از بزرگان و صاحبنظران این رشته هستند و برای وزارت ورزش فرقی ندارد که کدامیک از آنها بخواهد برای ریاست فدراسیون انتخاب شود و ضمن آنکه در نهایت این مجمع است که رییس آینده را انتخاب خواهد کرد.
سرپرست فدراسیون کشتی در مورد انتخاب محمد بنا و غلامرضا محمدی به عنوان سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد گفت: هیچگونه فشاری از هیچ شخصی برای معرفی این افراد وجود نداشته و با مشورتی که با اهالی کشتی داشتیم این دو نفر را انتخاب کردم.
وی خاطر نشان کرد: به توانایی این دو اعتقاد دارم و مطمئن هستم اگر شخصی به غیر از بنده چه به عنوان سرپرست و یا رییس فدراسیون بیاید، به طور قطع گزینه سرمربیگری تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد این دو نفر خواهند بود.
ورزشی**1067**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي فدراسيون بني تميم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و محمد کاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
در این مجمع، مزجی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و احمد نامنی سرپرست دفتر مشترک فدراسیون‌ها و حسن‌زاده دبیر‌کل کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند.
حمید براتی، محمدکاظم حججی، علی اکبر حسن‌پور حیدری ، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری برای تصدی ریاست فدراسیون ترای اتلون رقابت کردند.
در مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون حمید براتی ۱ رای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی رئیس سابق فدراسیون نیز ۵ رای بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد