Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:45:23 GMT

فتاحی: تاخیر در شروع نیم فصل دوم صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۹۰۰

فتاحی: تاخیر در شروع نیم فصل دوم صحت ندارد

سعید فتاحی می گوید برخلاف برخی گمانه زنی ها لیگ برتر در نیم فصل دوم از تاریخ 14 بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با دیدار سپاهان و استقلال خوزستان خاتمه یافت تا بازیکنان مدتی استراحت کنند و البته ملی پوشان باشگاه ها هم در اختیار تیم های ملی قرار گرفته اند تا برای مسابقات جام ملت های آسیا و همینطور المپیک 2020 آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در صورتی که تیم ملی بتواند تا فینال رقابت های جام ملت های آسیا صعود کند، تا تاریخ 12 بهمن ماه درگیر این مسابقات خواهد بود ولی سعید فتاحی می گوید، حتی در این صورت هم مسابقات لیگ طبق برنامه پیش بینی شده از قبل، ادامه پیدا خواهد کرد.

 

سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این مورد به "ورزش سه" گفت: « براساس تقویم لیگ برتر که پیش تر اعلام شده، مسابقات لیگ برتر از تاریخ 14 بهمن ماه آغاز می شود و صحبت هایی غیر از این اصلا صحت ندارد.»


فتاحی در مورد اینکه در صورت صعود تیم ملی به فینال، تکلیف باشگاه های دارای ملی پوش چه می شود، افزود: « باشگاه هایی که ملی پوش داشته باشند، 16 بهمن بازی خواهند کرد.»


وی در پایان اعلام کرد: « برنامه مسابقات نیم فصل دوم همزمان با اعلام لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت های آسیا اعلام خواهد شد.»

سازمان لیگ برتر سعید فتاحی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر سعید فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین جذب و تمدید قرارداد بازیکنان در تیم فوتسال لیگ برتری کراپ الوند، قهرمانی تنیسور قزوینی در مسابقات دسته برتر کشور و سفر سرمربی قزوینی ژیمناستیک به قطر برای حضور در رویداد کسب سهمیه المپیک اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

«امیرحسین غلامی» کاپیتان جوان فصل قبل شهرداری ساوه با حضور در دفتر باشگاه پس از توافق با امضای قرارداد برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به تیم فوتسال کراپ الوند ملحق شد. غلامی فصل گذشته در تیم شهرداری ساوه حضور داشت ‌و سابقه بازی برای فولاد زرند ایرانیان را در کارنامه دارد.

«سجاد یوسف‌خواه» هم بازیکن فصل گذشته شهرداری ساوه با عقد قراداد امسال کراپ را در لیگ برتر همراهی می‌کند. «عرفان محمدیان»، «سهیل جامدی» و «علیرضا ابوالقاسمی‌فرد» هم قرارداد خود را برای یک فصل دیکر با باشگاه کراپ الوند تمدید کردند.

قهرمانی تنیسور قزوینی در مسابقات دسته برتر کشور

«حمیدرضا طاهرخانی» تنیسور قزوینی در پانزده رقابتی که با حریفان داشت، موفق شد در مسابقات دسته برتر کشور سکوی نخست را کسب کند. طاهرخانی با قهرمانی در این مسابقات بخت خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس محک می‌زند.

به گزارش ایسنا، «محسن شیشه‌گرها» سرمربی نام آشنای استان هدایت طاهرخانی را در این مسابقات بر عهده داشت.

سرمربی قزوینی ژیمناستیک در راه قطر  

«رضا خیرخواه» سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک راهی قطر شد. مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری قطر از فردا به مدت یک هفته به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران در کاپ آزاد ترکمنستان
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
  • تیم ملی اسکواش یکسال بدون اردو!
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین